Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StHeliers
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-08-2022
Mijn vraag:
Lenovo Yoga Book: met Android of Windows?

Belangrijkste specs beide versies: Scherm 10,1" (IPS, 1920x1200 (WUXGA), 224dpi), CPU Intel Atom x5-Z8550 (4 cores, klokfreq. 1,44GHz, max. 2,4GHz), werkgeheugen 4GB RAM, Opslag 64GB SSD/flash, Accu 8.500mAh, 1x Micro-HDMI en 1x Micro-USB.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zakelijk: Notities tijdens vergaderingen, zowel typen (ik typ niet blind) als schrijven. Onderweg (mee in werktas) en extern: Email en internet. Diverse Office taken via apps van Office365.
Privé: Is niet primaire pc, maar voor erbij. Mee op vakantie, onderweg. E-mail, internet, YouTube, social media. Muziek streamen naar bluetooth box. (Niet gamen).

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn primaire vraag is dus welke versie Lenovo Yoga Book het "beste" is, met Android of Windows en waarom? Graag argumenten. Alternatieve laptop/tablet van een ander merk mag ook, mits 10,1" met stylus (penfunctie) en toetsenbord.

[ Voor 14% gewijzigd door StHeliers op 31-12-2017 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Beide kunnen, maar omdat je de nadruk op werk hebt liggen ben ik genegen de voorkeur op Windows te leggen omdat daar net iets meer mee kan in een omgeving waar je mee bekent bent.
Enige zorg is de 64 GB ruimte, dat is beperkt en ik zou 128 GB overwegen want daarmee kan het langer mee.