Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1020805

Topicstarter
Mijn vraag
...Hallo, ik heb op netflix een aantal titels gedownload om af te spelen op de tv van de motorhome,wanneer ik deze aansluit via hdmi op de tv krijg ik alleen het geluid van de film of serie. Als ik echter rechtstreeks afspeel via wifi lukt het wel zowel met iPad als iPhone. Klopt het dat de downloads geen beeld geven via cdmi?
Mvg,
Kris Winkelmans

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:28
Oh ik dacht motorhome is een of andere media player hahah

Hey maar hoe speel je het af op de tv, met wat?, een app op de tv, een usb stik, of via je smartphone, of een chromecast..

[ Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 31-12-2017 11:56 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
https://forums.macrumors....wnloaded-content.2018928/

Hier lees ik iig dat AirPlay voor downloaded content niet werkt. Bedoel je dat? Screen mirroring lijkt wel te werken.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Netflix downloads ala offline afspelen, als je dat bedoeld, zouden zowel beeld als geluid moeten doen. Wat sluit je via HDMI aan op je tv? Kan het zijn dat je HDMI kabel misschien deels kapot is?

Die download wordt op het apparaat gezet waarop je hem download. Dus als je een titel download op je telefoon en dan via een chromecast (via HDMI aangesloten op tv) wilt afspelen gaat het niet via de download maar als gewone stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 16:53
Dat is contentbeveiliging. Je hdmi kabel heeft mogelijk lage versie die niet met die beveiliging kan omgaan. Bij Alibaba en Amazon.de kan je hdmi splitter kopen. Daarmee beveiliging is geen issue meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:24
Dit werkt tijdelijk niet:
Netflix HDMI Out for Downloaded Content on Apple iOS 11 Devices Temporarily Disabled
Reactie van Netflix:
"This is a known issue that we are currently working on resolving."
Ik ben bang dat je nog even geduld moet hebben tot Apple en/of Netflix hiervoor een oplossing gaan bieden.

Eventueel zou je nog eens kunnen controleren of er in de App Store een update beschikbaar is van de Netflix app inmiddels.

[ Voor 12% gewijzigd door Jorn1986 op 01-01-2018 23:09 ]

Pagina: 1