Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Eigen IP adres (2) : Security

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• HansieB12
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 31-12-2017
Geacht Forumlid,
Ook het afgelopen jaar heeft aangetoond dat er (grote) problemen zijn op het gebied van internet security.

Ik wilde hiermee ervaring opdoen en een eigen webserver opzetten. (Ik heb hiervoor een IP adres nodig.)

Ik heb me inmiddels ingewerkt in BURP : Wikipedia: Burp suite

Suggesties hoe verder te gaan?

HansB12

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08:13

HKLM_

www.cloud23.nl

quote:
Ook het afgelopen jaar heeft aangetoond dat er (grote) problemen zijn op het gebied van internet security.
Oke, en dat wil je 100% uitsluiten ?

- Wat wil je nu precies, in je vorige topic heb je ook al advies gehad.
- Waarom denk je dat thuis hosten beter is qua security ?
- Wat denk je zelf allemaal nodig te hebben / te moeten doen ?

[Voor 49% gewijzigd door HKLM_ op 31-12-2017 11:34]

Ubiquiti • Unifi USG 3P • Unifi Switch 16 ports 150w •Unifi Switch 8 Ports• Unifi AC-LR • Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• Equator
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 09:43

Equator

Admin Internet & Netwerken

Bowmore & Laphroaig fan

Beste @HansieB12 ,

Je vorige topic is gesloten. Dat heb ik met een reden gedaan. Je vraagt nu suggesties, maar maakt voor jezelf nu eens een plan. JIj wilt er toch niets van leren? Ga dan voor jezelf eens op zoek naar tutorials, in plaats van het je te laten voorkwauwen.

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True