Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoep1987
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik heb enkele dagen terug bij de Mediamarkt een Sonos Sub gekocht. Nu hebben ze de prijs binnen enkele dagen (en binnen de folder termijn met de oude prijs) verlaagd van 749 naar 679.

Ik vroeg mij af of ik via de pricewatch ook de prijs op een bepaalde datum van concurrenten kan terug vinden? Dit lukt me niet via de grafiek.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:47
Ga de webshops langs. (Volgens mij tellen kortingen niet in de grafiek.)

Btw, hier is die 674 Euro:

https://www.audiomixonlin...ofer-hoogglans-zwart.html

[ Voor 15% gewijzigd door iCore op 31-12-2017 10:35 ]

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Onlangs heb ik een Playstation 4 gekocht. Binnen een week werd de prijs ook verlaagd. Nadat ik daarover contact opnam met de klantenservice van MM kon ik het verschil bij hun servicebalie ophalen. Ik hoefde geen prijzen van concurrenten over te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoep1987
saviour schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:35:
Onlangs heb ik een Playstation 4 gekocht. Binnen een week werd de prijs ook verlaagd. Nadat ik daarover contact opnam met de klantenservice van MM kon ik het verschil bij hun servicebalie ophalen. Ik hoefde geen prijzen van concurrenten over te leggen.
Thanks. We hebben gebeld naar de klantenservice en ook naar de vestiging zelf, en daar vertelden ze dat ze niks konden doen. Wellicht toch even persoonlijk langs gaan dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoep1987
iCore schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:34:
Ga de webshops langs. (Volgens mij tellen kortingen niet in de grafiek.)

Btw, hier is die 674 Euro:

https://www.audiomixonlin...ofer-hoogglans-zwart.html
Op de webshops kan ik (zover ik kan zien) niet zien wat de prijs was op een bepaalde dag. Wat ik wil uitzoeken is of deze prijsverlaging al in is gegaan op de dag dat ik de speaker bij de mediamarkt kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:03
Je zit nog binnen je 14 dagen retour termijn. Dus met de laagste prijsgarantie en prijzen bij concurrenten heb je niks te maken. Bij de balie kan je met overhandigen van je bonnetje het prijsverschil gewoon terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:09

FeaR

In GoT we trust

AUD > SF

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heb je de sub online of in de winkel gekocht?
Pepper92 schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:34:
Je zit nog binnen je 14 dagen retour termijn. Dus met de laagste prijsgarantie en prijzen bij concurrenten heb je niks te maken. Bij de balie kan je met overhandigen van je bonnetje het prijsverschil gewoon terugkrijgen.
Dat gaat niet op volgens de eigen voorwaarden van de MM;
#3 Als een product op dezelfde dag bij één van onze concurrenten goedkoper is, dan krijg je het verschil gewoon terug. En niet alleen die ene dag, maar dit kan je doen tot 2 weken na je aankoop.
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:03
@Yorinn die voorwaarden slaan op de laagste prijs garantie, en met die laagste prijsgarantie heeft op niets van doen (en de laagste prijsgarantie slaat erop of het artikel bij een andere winkel op dezelfde dag lager in prijs was). Hij heeft het product bij de mediamarkt gekocht en in de mediamarkt is de prijs binnen 14 dagen verlaagd. Volgens mij doet de mediamarkt njet moeilijk qua winkel of online aankoop en kun je je product (in ongebruikte staat) binnen 14 dagen retourneren en geld terug krijgen.

Komt er kort gezegd op neer dat als je naar de balie gaat en vraagt om hetprijsverschil, ze dit netjes betalen. Alternatief: OP koopt tegen de nieuwe prijs een sub en levert hem ongebruikt met zijn oude bon weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 08:36
stoep1987 schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:46:
[...]

Thanks. We hebben gebeld naar de klantenservice en ook naar de vestiging zelf, en daar vertelden ze dat ze niks konden doen. Wellicht toch even persoonlijk langs gaan dus...
Dat lijkt me echt heel sterk. Ik heb al een stuk of 3 keer zoiets meegemaakt en heb altijd het verschil teruggekregen, zonder dat ze er moeilijk over doen. Het beste werkt natuurlijk om fysiek naar de winkel te gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

MM heeft laagste prijs garantie. Dat kunnen ze bij de service balie gewoon invoeren in het service systeem. Gewoon met je kassabon. Ik kan het weten, want ik heb dat gemaakt ;)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Acid_Burn schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:43:
MM heeft laagste prijs garantie. Dat kunnen ze bij de service balie gewoon invoeren in het service systeem. Gewoon met je kassabon. Ik kan het weten, want ik heb dat gemaakt ;)
De laagste prijsgarantie geldt niet voor 'tijdelijke acties'
Ik zie dat het bij Expert om een tijdelijke actie gaat, dus om die reden is de Prijsbelofte dan helaas niet van toepassing en kunnen wij deze niet voor dezelfde prijs aanbieden als bij Expert.
Nu gaat dit om een actie van de MM zelf. Binnen 14 dagen doet MM nooit moeilijk, als je een pas had volgens mij zelfs 28 dagen

[ Voor 33% gewijzigd door President op 31-12-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoep1987
Bedankt allemaal voor de tips. Ik ga vrijdag langs om te kijken of de service balie me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:54
Wat doen jullie allemaal moeilijk over of iemand je kan 'helpen'? Je koopt gewoon een nieuwe en levert die meteen weer in met de oude bon. Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:35
PhilipsFan schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:10:
Wat doen jullie allemaal moeilijk over of iemand je kan 'helpen'? Je koopt gewoon een nieuwe en levert die meteen weer in met de oude bon. Problem solved.
Staat er geen serienummer op de bon? Vaak bij dat soort winkels wel om fraudeurs met dit soort praktijken te weren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-04 00:24

n8n

Gadgeteer schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 07:59:
[...]

Staat er geen serienummer op de bon? Vaak bij dat soort winkels wel om fraudeurs met dit soort praktijken te weren.
je brengt je huidige terug, krijgt het aankoopbedrag, loopt naar binnen en pakt hetzelfde product en rekent deze af tegen de lagere prijs.
Pagina: 1