Mijn vraag
Als eerste ik heb 0.0% verstand van apple.
Ik heb hier een laptop van een goede vriendin liggen, een macbook uit 2013 deze heeft een m.2 hdd er in zitten. De laptop is defect en doet niks meer maar de hardeschijf is nog goed dat weet ik 100% zeker.
Er staan foto's op de hardeschijf in het programma iphoto deze wil ik graag voor haar er af halen maar hoe?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nou ik heb hier verder geen apple in huis
Maar wel een heb ik hier nog een moederbord liggen waar de m2 hdd op past.
Windows 10 gebruik ik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wat ik wil dus proberen is om windows 10 te starten en de m2 schijf op het moederbord prikken en dan zo die bestanden op een externe ssd / usb stick te zetten gaat dat lukken omdat de foto's in iphoto staan?
Jullie worden echt onwijs bedankt voor de tips die binnen komen
Als eerste ik heb 0.0% verstand van apple.
Ik heb hier een laptop van een goede vriendin liggen, een macbook uit 2013 deze heeft een m.2 hdd er in zitten. De laptop is defect en doet niks meer maar de hardeschijf is nog goed dat weet ik 100% zeker.
Er staan foto's op de hardeschijf in het programma iphoto deze wil ik graag voor haar er af halen maar hoe?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nou ik heb hier verder geen apple in huis
Maar wel een heb ik hier nog een moederbord liggen waar de m2 hdd op past.
Windows 10 gebruik ik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wat ik wil dus proberen is om windows 10 te starten en de m2 schijf op het moederbord prikken en dan zo die bestanden op een externe ssd / usb stick te zetten gaat dat lukken omdat de foto's in iphoto staan?
Jullie worden echt onwijs bedankt voor de tips die binnen komen