Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Xiaomi Mi8] Speculatie & Geruchten OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 11.938 views

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20:57

Inleiding

Deze topic is uitsluitend bedoeld voor het delen van ervaringen en discussies. Ook discussies voeren is toegestaan en betreft alleen de toestel.

http://i65.tinypic.com/2i6dwzc.jpg

http://i68.tinypic.com/a1ohl5.jpg

Xiaomi Mi7 in het kort

Xiaomi Mi 8 draait op Android, 8.0 Oreo en zal waarschijnlijk Project Treble bevatten. En is voorzien van een AMOLED 1440 x 2560 UHD (4K) pixels scherm van 5,8 inch. De Xiaomi Mi7 bevat de gloednieuwe Octa Core Processor Qualcomm Snapdragon 845 met 128 tot 256GB opslagcapaciteit. En heeft 6 tot 8GB aan werkgeheugen.

De Xiaomi Mi 8 beschikt daarnaast ook over een 20MP grote camera aan de achterkant en een 20 MP aan de voorkant gerichte selfie-shooter. Er is een niet-verwijderbare Li-Po 3900 mAh-batterij die de telefoon van stroom voorziet. Met ondersteuning voor USB Type-C en Dual SIM (Nano SIM).

Specificaties

Scherm formaat:1080 x 2248 pixels (~402 ppi density)
Scherm type:Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
Multitouch:Yes
Qualcomm
Chipset:Qualcomm SDM845 Snapdragon 845
CPU:Octa-core (4x2.8 GHz Kryo 385 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 385 Silver)
GPU:Adreno 630
3G Netwerk:komt nog
4G Netwerk:Komt nog
Camera (achterkant):Dual: 12 MP (f/1.8, 4-axis OIS, dual-pixel PDAF) + 12 MP (f/2.4), 2x optical zoom, dual pixel phase detection autofocus, LED flash
Camera (voorkant):20 MP (f/2.0), 1080p
SD card:No
Opslag geheugen (ROM):64/128/256 GB
Werkgeheugen (RAM):6 GB RAM
Luidspreker:Yes
Simkaart:Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)
WLAN:Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspot
Bluetooth:5.0, A2DP, LE, aptX HD
NFC:Yes
Vingerafruklezen:Ja
USB:Type-C 1.0 reversible connector
Sensoren:Face ID, fingerprint (rear-mounted), accelerometer, gyro, proximity, barometer, compass
GPS:Yes, with A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO, QZSS
Formaat:154.9 x 74.8 x 7.6 mm (6.10 x 2.94 x 0.30 in)
Gewicht:175 g (6.17 oz)
Accu:Non-removable Li-Po 3400 mAh battery
Kleuren verkrijgbaar:Black, Blue, White, Gold
Led kleuren:Komt nog

Overzicht geruchten in omloop

[13.03.2018] - Xiaomi Mi 7 gesport als codenaam ''Dipper'' in Geekbench test
[26.03.2018] - Xiaomi Mi 7 krijgt toch een Notch in het scherm!
[06.04.2018] - Xiaomi Mi 7 krijgt toch een under the screen fingerprint scanner?
[22.05.2018] - Xiaomi slaat naam Mi 7 over en kondigt Mi 8-smartphone volgende week aan

theduke1989 wijzigde deze reactie 31-05-2018 11:38 (146%)

• theduke1989

Afbeeldingen (geruchten & speculaties)

http://i63.tinypic.com/154ennt.jpg

Versiebeheer
  • 30 Decemeber 2017 - theduke1989 - Topic aangemaakt.
  • 02 Januarie 2018 - theduke1989 - TS aabgepast.
  • 26 Februari - theduke1989 - Topic bijgewerkt.
  • 22 Mei - theduke1989 - Topic bijgewerkt.

theduke1989 wijzigde deze reactie 22-05-2018 16:52 (177%)

• Bandago 2804
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 20-09 12:25
Wanneer komt deze uit...?

• Sorbo
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 00:07

Sorbo

Uw hulp in huis!

quote:
Officieel is er nog niets bekend voor zover ik weet. De release cycle van de Mi-serie is niet heel voorspelbaar. De Mi 6 werd aangekondigd in April 2016 en was enkele weken daarna verkrijgbaar, de Mi5 werd in februari 2015 aangekondigd en de Mi4 in Oktober 2014.

Ik zou m niet voor April verwachten, zeker als nu de eerste geruchten pas op gang komen :)

• Bandago 2804
quote:
Sorbo schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:23:
[...]

Officieel is er nog niets bekend voor zover ik weet. De release cycle van de Mi-serie is niet heel voorspelbaar. De Mi 6 werd aangekondigd in April 2016 en was enkele weken daarna verkrijgbaar, de Mi5 werd in februari 2015 aangekondigd en de Mi4 in Oktober 2014.

Ik zou m niet voor April verwachten, zeker als nu de eerste geruchten pas op gang komen :)
Oke thanks voor de update. Ben erg benieuwd naar dit toestel.

• theduke1989
Ik zal uiteraard de nodige specificities bijhouden als er meer informative is.
Er zal ook ongetwijfeld een leverings topic komen.

• Bandago 2804
quote:
theduke1989 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:25:
Ik zal uiteraard de nodige specificities bijhouden als er meer informative is.
Er zal ook ongetwijfeld een leverings topic komen.
Heb je al foto's hoe die smartphone eruit komt te zien???
Kom een hoop verschillende tegen op internet.

• tomw
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-09 10:31
Klopt het opslaggeheugen wel in de tabel?
16GB lijkt me toch echt wel te weinig voor zo'n smartphone..

• woetz
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 16-08 22:11
Er klopt hier en daar iets niet, denk ik.
het scherm wordt zeker weten niet 4K en ook niet 16:9.
Ik verwacht dat Xiaomi meegaat met de trend van 2:1 (18:9) schermen.
ook klopt de rom in de tabel niet. er staat 16/32/64, maar het wordt waarschijnlijk 128/256.
Daarnaast had de mi6 2 camera's aan de achterkant, dus de mi7 zal dat ook wel hebben.
En misschien heeft de mi7 twee speakers, want de mi6 had ook stereo speakers.
Ook is hij misschien waterdicht (de mi6 had geen ip-waarde, maar was wel beschermd).
En bij de resolutie staat 1440*2560 maar bij de display type super amoled 4K? 4K is zeker geen 1440p (2k)

woetz wijzigde deze reactie 08-01-2018 17:17 (9%)

• KingDurk
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20-09 09:32
Krijgt deze variant de b20 frequentie?

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03:31

rens-br

Moderator Mobile & IN
Titelfix, aangezien dit toestel nog niet gepresenteerd is.

• Filiph
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 09:59
https://www.techadvisor.c...phone/xiaomi-mi7-3671004/
hier spreken ze over mi7 plus en gewoon....
geheugen begint bij hen bij 64gb
fingerprint on the front?

• Lisadr
  • Laatst online: 21:52
Xiaomi Mi 7 Key Specifications Revealed
http://playfuldroid.com/x...-specifications-revealed/

Lijkt wel te mooi om waar te zijn. Waaronder een 4,480mAh accu!

GoT, You have to love it!

• theduke1989
Mwc2018 moeten we op wachten. Daarna zal ik sowieso de topic aanpassen en de titel ook

• akerssies
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 06:36

• Lisadr
Denk zelf dat ze het eind maart lanceren, als het op MWC gelanceerd zou worden hadden we nu veel meer leaks gehad.

• Errieseeka
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 07-02 21:51
https://nl.hardware.info/...-ram-en-een-4480-mah-accu

Heb nog een S6 maar de accu is te brak aan t worden. Ben in de race voor een nieuwe phone en de link belooft veel goeds

• paul123456
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 18:32
Heb er ook wel interesse in... Alleen mis ik altijd band 20, anders had ik er wel meer van de mi serie gehad in het verleden.( Nu alleen de mi3)
Heeft iemand enig idee of die er nu wel bij komt?

• theduke1989
quote:
paul123456 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:02:
Heb er ook wel interesse in... Alleen mis ik altijd band 20, anders had ik er wel meer van de mi serie gehad in het verleden.( Nu alleen de mi3)
Heeft iemand enig idee of die er nu wel bij komt?
Vermoedelijk niet. Vaak bij alle Mi/Mix series niet. Alleen bij Redmi/Note series zie je de belangrijke band20. Weet niet waarom ze dit zo doen. Maar dit zijn nog speculaties. Dus even afwachten. Er is nog niks nieuws voorbij gekomen. Misschien in maart meer.

• knakworst
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 20-09 18:59

knakworst

Get Dilberted!

quote:
theduke1989 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 06:17:
[...]

Vermoedelijk niet. Vaak bij alle Mi/Mix series niet. Alleen bij Redmi/Note series zie je de belangrijke band20. Weet niet waarom ze dit zo doen. Maar dit zijn nog speculaties. Dus even afwachten. Er is nog niks nieuws voorbij gekomen. Misschien in maart meer.
Bij de mi niet bij de mix series tegenwoordig wel, kijk maar naar mi mix 2 die ondersteunt zo ongeveer alle banden op aarde.

• theduke1989
Ik heb de specificaties een beetje aangepast op basis van wat er allemaal voor nieuws komt rondom de smartphone. Geeft ook meteen een beter zicht op de smartphone.

• steejt
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19-09 12:07
In de beschrijving staat AMOLED scherm, in de specs LCD. Is hier al iets meer over bekend? (welke van de 2 het wordt?)

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 20-09 16:47
quote:
steejt schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:35:
In de beschrijving staat AMOLED scherm, in de specs LCD. Is hier al iets meer over bekend? (welke van de 2 het wordt?)
Na de presentatie weet je alles!

• theduke1989
Even wat belangrijks gepost.

Mocha RQ, a well-known blogger today revealed the Xiaomi Mi 7 will go on sale only at the Q2. He also said the main reason why its launch is going to be pushed back is the difficulties related to the under-display fingerprint scanner. But still, it’s not clear whether the Mi 7 is going to use this technology or not. Actually, we have heard this model won’t be using it. Instead, it will support facial unlock feature.

Beetje jammer dit natuurlijk. Maar begrijp ze wel.

theduke1989 wijzigde deze reactie 28-02-2018 05:56 (5%)

• Weemism
  • Registratie: februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ik ben tot dusver iig enthousiast, als het ontwerp inderdaad uiteindelijk lijkt op de renders die links en rechts verschijnen, en iig geen lelijke notch tonen waar veel fabrikanten, zoals nu ook Asus en LG, zich nu kennelijk toch genoodzaakt lijken te voelen Apple in te moeten kopiëren ook al ziet het er niet uit.

Ter vergelijking met de specs in de TS onderstaand nog die van GSMArena, voor wat het waard is zolang het toestel nog niet officieel is aangekondigd natuurlijk.

Iets anders om hopelijk blij van te worden is dat er ook geruchten gaan over wireless charging en AMOLED, in dat geval echt een toptoestel, en hoog op iig mijn lijstje bij de release halverwege dit jaar om m'n Mi 6 op te volgen 8) .

• Lisadr
Specs lijken te mooi om waar te zijn voor 350 euro

• theduke1989
quote:
Weemism schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:33:
Ik ben tot dusver iig enthousiast, als het ontwerp inderdaad uiteindelijk lijkt op de renders die links en rechts verschijnen, en iig geen lelijke notch tonen waar veel fabrikanten, zoals nu ook Asus en LG, zich nu kennelijk toch genoodzaakt lijken te voelen Apple in te moeten kopiëren ook al ziet het er niet uit.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ter vergelijking met de specs in de TS onderstaand nog die van GSMArena, voor wat het waard is zolang het toestel nog niet officieel is aangekondigd natuurlijk.

[afbeelding]

Iets anders om hopelijk blij van te worden is dat er ook geruchten gaan over wireless charging en AMOLED, in dat geval echt een toptoestel, en hoog op iig mijn lijstje bij de release halverwege dit jaar om m'n Mi 6 op te volgen 8) .
Jou lijstje is de lijstje wat al stond . Ik had het namelijk ook van daar geplukt. Maar als er weer nieuws is zal ik het meenemen. Over foto's post ik nog niks. Aangezien dit heel moeilijk is. Dus wanneer er achter de schermen foto's "getoond" worden en deze komen vrij zal ik het posten.

theduke1989 wijzigde deze reactie 03-03-2018 07:01 (3%)

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
theduke1989 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 07:00:
[...]

Jouw lijstje is het lijstje wat er al stond. Ik had het namelijk ook van daar geplukt. Maar als er weer nieuws is zal ik het meenemen. Over foto's post ik nog niks. Aangezien dit heel moeilijk is. Dus wanneer er achter de schermen foto's "getoond" worden en deze komen vrij zal ik het posten.
Oh ok, ik zag geen bronvermelding dus dat had ik niet door. De specs op GSMArena waren achteraf gezien overigens ook wel heel generiek, en dus eigenlijk niet eens zo interessant om te posten idd.

Renders leken me verder op zich wel interessant omdat ze toch allemaal wel in de richting lijken te wijzen dat de designfilosofie van de MI 6 wordt doorgezet. Het is daarnaast sowieso toch nog een geruchtentopic dit, dus kunnen ook geruchten over het ontwerp nog wel prima gedeeld kunnen worden toch? :)

En eens @Lisadr, lijkt allemaal een beetje te mooi om waar te zijn, AMOLED, wireless charging, 'under display fingerpring scanner', 4K, en dat voor 350 euro (excl. BTW). Maar de specs van GSMArena voor die prijs zijn zeker alvast haalbaar, die zijn namelijk zo goed als identiek aan de MI 6 die ook voor die prijs gaat. Niettemin zal Xiaomi voor de 7 neem ik aan met in ieder geval één innovatie komen t.o.v. de 6, en elk van die welke genoemd zijn zijn wat mij betreft goed (y) .

• theduke1989
Er zijn te weinig sites die beweren met AMOLED en fingerprint sensor onder het scherm. En moet daar dus op baseren. Maar we weten nog niks. Wel zeggen veel sites eind maart dat het moet uitkomen. Dus we zullen zien. wireless charging komt wel. Zal de eerste Xiaomi zijn.

theduke1989 wijzigde deze reactie 03-03-2018 13:33 (8%)

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
theduke1989 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:32:
Er zijn te weinig sites die beweren met AMOLED en fingerprint sensor onder het scherm. En moet daar dus op baseren. Maar we weten nog niks. Wel zeggen veel sites eind maart dat het moet uitkomen. Dus we zullen zien. wireless charging komt wel. Zal de eerste Xiaomi zijn.
Ik vond AMOLED altijd prachtig toen ik deze op m'n voormalige Lumia's had, en zou graag weer eens een toestel met zo'n scherm willen, en het dus wel verwelkomen op de volgende MI. Niettemin, ik heb ook al iets te veel problemen gelezen met deze schermen bij Samsung vanwege burn-in problemen (die ik overigens nooit bij die Lumia's heb ervaren) om toch ook wat terughoudend te zijn. Maar goed, we gaan het zien.

V.w.b. de onder scherm vingerafdrukscanner vind ik het toch een vreemd verhaal dat dit kennelijk nog zo'n probleem is voor de grote fabrikanten. Snap dat de technologie ongetwijfeld complex is, maar tot m'n verbazing zag ik bij JerryRigEverything dat (China fabrikant) Vivo dit gewoon al prima werkend heeft in hun X20 Plus UD.

Wireless charging zou echt wel fijn zijn, mits het het toestel niet te dik maakt. Ontwerp lijkt tenslotte weer van glas te worden zoals ook bij de MI 6, dus technisch geen probleem lijkt me. Ik kijk uit naar de formele aankondiging iig.

• hannez80
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 17-09 15:55
Hoop niet dat het een 6 incher wordt...
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-7

Heb nu Mi6 en vindt dit eigenlijk een fijn en ook maximaal formaat.

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
hannez80 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:33:
Hoop niet dat het een 6 incher wordt...
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-7

Heb nu Mi6 en vindt dit eigenlijk een fijn en ook maximaal formaat.
Eens, en wederom voor wat het waard is zolang de formele aankondiging nog niet is gedaan, maar Tech Advisor heeft wel een mooi stukje waarin op basis van de listing bij GeekBuying, en een screenshot op Playfuldroid!, wordt gesuggereerd dat er twee versies komen, een 'normale' en een 'Plus' versie met diagonalen van resp. 5,65" en van 6,01", beide in een ratio van 18:9.

Een groter scherm dan de MI 6 in dat geval dus wel, maar dat wordt veroorzaakt door minder bezel. Het toestelformaat van de reguliere versie zal dan dus hopelijk niet veel groeien.

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Voor degenen die het nog niet zelf al hadden opgepikt, een Xiaomi toestel met de Snapdragon 845 en codenaam 'Dipper', waarvan op basis van de aanwezigheid van die SOC dan uiteraard verwacht wordt dat dat een flagship toestel is (los van de Mi Mix 2S die 'm kennelijk ook krijgt), en dus waarschijnlijk de MI 7, is enkele dagen geleden op GeekBench verschenen.

Hier het begeleidende artikeltje daarover bij GSMarena. Op basis van eerdere verschijningen op GeekBench is er een 6 en een 8Gb variant, wat dan wellicht zou kunnen duiden op een normale en een +versie van resp. 5,65 en 6,01 inch zoals ik in de post hierboven al noemde.

Ook verschijnen er links en rechts steeds meer berichten dat ie toch een notch gaat krijgen op basis van een vermoede firmware die XDA Developers onder ogen is gekomen.... zucht. Voor mij dan waarschijnlijk alsnog een no-go als ook Xiaomi zich genoodzaakt voelt de grootste designflater van 2017 te moeten kopiëren van Apple.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• theduke1989
@Weemism inderdaad de laatste alinia was ook op XDA. Maar ik snap niet dat Notch zo lelijk is? Want anderz zou het nooit zo goed verkopen de iPhoneX of wel?

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
theduke1989 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:56:
@Weemism inderdaad de laatste alinea was ook op XDA. Maar ik snap niet dat een notch zo lelijk is? Want anders zou het nooit zo goed verkopen de iPhoneX, of wel?
Of je een notch mooi vindt of niet is natuurlijk subjectief. Feit is wel dat deze in eerste instantie wel nogal negatief werd ontvangen.

Met het risico dat we offtopic raken, en waar ik dan zelf ook aan bijdraag realiseer ik me, maar de iPhone X verkoopt zoals het er naar uitziet ook niet zoals men had gehoopt, en waardoor er door meerdere nieuwsoutlets eerder ook is gepubliceerd dat de productie van de X wordt teruggeschroefd.

Maar Apple als Apple zijnde maakt dan natuurlijk alsnog recordwinsten inderdaad, mede a.g.v. de enorme marges die op met name ook de iPhones X zitten, en het 'toch wel kopen' gedrag door de bijzonder toegewijde achterban van Apple die met die van geen enkele andere fabrikant te vergelijken is.

Waar ik van baal is dat het m.i. gewoon een flawed design is, een scherm waar een stuk uit is, en waardoor content ook niet volledig kan worden weergegeven tenzij je lapmiddelen toepast om de notch alsnog te verhullen zoals bij de weergave van video. Samsung (waar ik verder ook helemaal niets mee heb) lost dat met een doorgetrokken smalle bovenste bezel wat mij betreft veel eleganter op.

Maar omdat het Apple is zie je verschillende, kennelijk onzekere, fabrikanten dit ontwerp dan alsnog volgen, zelfs als een notch vanuit een technisch oogpunt helemaal niet nodig is, puur omdat Apple het doet, en dat vind ik buitengewoon slap. We moeten de aankondiging van de Mi 7 natuurlijk afwachten, maar ik hoop dat Xiaomi daar dus weerstand aan zal bieden gezien het ontwerp van de Mi 6 die ook niet de norm volgde en capacitive buttons, en een fingerprintreader aan de voorkant handhaafde zonder het ontwerp of functionaliteit te schaden. Afgaande op het ontwerp van de S9 blijkt dat een doorgetrokken bezel voor de sensoren/frontcamera namelijk ook prima mogelijk is, en een notch dus niet nodig.

Laatste van mij hierover over hoor, want back on topic wat mij betreft nu, maar voel je natuurlijk vrij te reageren mocht je dat nog willen ;) .

• theduke1989
Volgens gsmarena kommt de Mi 7 toch met Noch

https://m.gsmarena.com/xi...ront_panel-news-30257.php

theduke1989 wijzigde deze reactie 26-03-2018 17:56 (18%)

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
Laten we hopen van niet, de vandaag gepresenteerde Mi Mix 2 heeft er alvast geen, dus dat is enigszins hoopgevend dat de Mi 7 'm ook niet gaat krijgen.
quote:
De telefoon heeft een vingerafdrukscanner aan de achterkant en een regulier scherm zonder uitsparing. Eerdere geruchten wezen op een vingerafdrukscanner achter het scherm en een notch in de rechterbovenhoek, maar die geruchten blijken niet waar. De frontcamera zit onder het scherm, in de linkeronderhoek.
Als ik zo naar de specs van de Mix 2 en Mix 2S kijk lijkt het in de lijn der verwachting dat de Mi 7 iig wireless charging gaat krijgen dan, en om zich als flaghship voldoende te onderscheiden hopelijk dan toch ook een under screen fingerprintscanner en/of een amoled display.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark1707
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20-09 14:32
quote:
Weemism schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:53:
[...]
Als ik zo naar de specs van de Mix 2 en Mix 2S kijk lijkt het in de lijn der verwachting dat de Mi 7 iig wireless charging gaat krijgen dan, en om zich als flaghship voldoende te onderscheiden hopelijk dan toch ook een under screen fingerprintscanner en/of een amoled display.
Als er een fingerprintscanner under screen zou zitten, zou het gaan om een amoled. Bij een LCD scherm kan deze technologie namelijk niet gebruikt worden.

• Stoffa
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 23:45
Ongelooflijk dat die Mi Mix 2s geen oled scherm krijgt zeg. En dat voor een flagship phone.

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
Stoffa schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:35:
Ongelooflijk dat die Mi Mix 2s geen oled scherm krijgt zeg. En dat voor een flagship phone.
Dat komt waarschijnlijk omdat de Mi Mix 2 ook niet de flagship phone is voor Xiaomi, dat wordt de Mi 7 ;) .

• Stoffa
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 23:45
quote:
Weemism schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:47:
[...]

Dat komt waarschijnlijk omdat de Mi Mix 2 ook niet de flagship phone is voor Xiaomi, dat wordt de Mi 7 ;) .
Ik heb de term "flagship" anders heel wat gehoord als het over de Mix Mix 2s ging hoor.

• theduke1989
quote:
Weemism schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:47:
[...]

Dus jouw BEREDENERING van een smartphone is wanneer het geen AMOLED scherm heeft hetg een flagship is? Terwijl alle andere hardware gewoon zeker wel flagship hardware is.

Kijk maar naar de CPU / RAM / camera allemaal in de high-end segment. Om nou meteen te zeggen is geen flaggenschip? Het is zeker wel een flaggenschip maar in zijn klasse ;)

Mi A1 <- nieuwe serie midrange met updatebeleid misschien?
Mi <- flaggenschip in zijn klasse.
Mi Mix <- flaggenship in zijn klasse.
Mi Max <- deze serie weet ik niet waar je deze onder wilt plaatsen.
Redmi <- midrange in zijn klasse.
Redmi Note <- midrange in zijn klasse.

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-09 17:28

Deathchant

Don't intend. Do!

quote:
Stoffa schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:35:
Ik vind het een "rare" uitspraak dat een flagship een amoled scherm zou moeten hebben.
Als je een echt RGB amoled scherm hebt, heb je ook last van inbranding omdathet blauwe ledje harder slijt. Er zijn genoeg voorbeelden te verzinnen waarom amoled niet altijd de voorkeur heeft met veel statische content.
Ja, subliem contrast, ja (meestal) mooie kleuren, maar ik denk dat je de huidige kwaliteit van de LCD schermen daarmee te kort doet.
Het scherm in de HTC U11 en Sony XZ2C zijn echt uitstekende schermen die ik vele malen liever heb dan zo'n amoled scherm. Voor mij hoeven kleuren niet van het scherm te spatten, maar een natuurgetrouwe representatie zijn van de werkelijkheid.
Overigens kun je dit laatste ook prima instellen op een SGS8/9 door de basis stand te nemen, en ook de OP5T heeft een perfect gecalibreerd amoledscherm.
In ieder geval heeft het hebben van een amoled scherm niks te maken met wel/niet highend.

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Whatever mannen. Voor zover ik weet is de Mi altijd het flashship van Xiaomi geweest en genoemd. Who cares.

• ABD
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13-09 14:42
Ik heb een sterk vermoeden dat de Mi7 een AMOLED scherm gaat krijgen, om de simpele reden dat Xiaomi sinds december een voorraad Samsung OLED schermpjes aaan het aanleggen is en de Mi Mix 2S een IPS scherm heeft. Ik denk dat het een spectaculair apparaat gaat worden voor de prijs, al zal hij geen €350 gaan kosten zoals GSMArena aangeeft. Dat gaat echt wel richting de €500 worden. Mensen die een bang for the buck willen zullen voor een Redmi Note 5 variant moeten gaan. Ook nog niet leverbaar, terwijl die in februari aangekondigd werd.

Ik denk dat de aankondiging van de Mi7 in April plaats gaat vinden en de leverbaarheid zomerwerk wordt, zeker voor de Global modellen.

ABD wijzigde deze reactie 28-03-2018 12:07 (18%)

• hannez80
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 17-09 15:55
https://www.xda-developer...__twitter_impression=true

We zullen nog wel even moeten wachten vrees ik.

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20-09 16:56

GS88

π raat

Ik heb de Mi-series altijd wel interessant gevonden, heb nog niet zo lang de Mi4c (ben alleen nog aan het uitzoeken hoe ik "fool-proof" de EU-rom erop krijg, heb nu de China-rom). Moet zeggen dat de Mi Mix ook interessant is!

Rotterdam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Voor wat het waard is:

Xiaomi Mi 7 confirmed to have in-display fingerprint reader

Zou mooi zijn hoe dan ook, en verwacht het eerlijk gezegd ook wel gezien de buzz de laatste tijd. De Mi 7 zou dan dus iig de eerder genoemde wireless charging, en wellicht daarnaast dan toch ook een under display fingerprintscanner meekrijgen als nieuwe features t.o.v. de Mi 6.

• theduke1989
@Weemism bedankt heb de redactie al getipt.

Ga vandaag de topic bijwerken. Xiaomi is met de mi series niet echt den Hype Maschine. Heel moeilijk om alles te vinden.

@GS88 ik denk alleen dat de mi Serie in scheformaat stukke kleiner is.

theduke1989 wijzigde deze reactie 06-04-2018 05:59 (18%)

• Shoarma1998
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 04-08 12:18
Nu de hamvraag... Ondersteunt de mi7 band 20?

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
Shoarma1998 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 09:09:
Nu de hamvraag... Ondersteunt de mi7 band 20?
Ik verwacht het niet.

Band 20 is een band die vooral door oudere providers en in afnemende mate wordt gebruikt voor 4G voor zover ik weet (in NL alleen door KPN en Vodafone).

Dus tenzij Xiaomi wil inzetten op een aantal specifieke Europese markten waaronder NL (maar waar geen concrete aanwijzing voor lijkt) waar deze band nog wordt gebruikt zullen ze ook bij de Mi 7 deze band neem ik aan niet ondersteunen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shoarma1998
Could be... Maar de aanwezigheid van xiaomi in o.a. Spanje, tezamen met de stagnatie van de verkopen in China en bovendien het feit dat sommige modellen (zoals de mi mix 2s) die het wél ondersteunen... Zou het toch nog wel eens kunnen... Zie https://www.gizmochina.co...eeding-100-million-units/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
Shoarma1998 schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:26:
Could be... Maar de aanwezigheid van xiaomi in o.a. Spanje, tezamen met de stagnatie van de verkopen in China en bovendien het feit dat sommige modellen (zoals de mi mix 2s) die het wél ondersteunen... Zou het toch nog wel eens kunnen... Zie https://www.gizmochina.co...eeding-100-million-units/
Vroeg ik me idd nog af of de nieuwe Mi Mix band 20 wel ondersteunt toen ik m'n vorige post typte, uiteindelijk niet meer opgezocht, maar doet ie dus kennelijk wel. Met je eens dat de kans dan wel redelijk aanwezig is dat de Mi 7 dezelfde radio gebruikt en band 20 dus ook zal ondersteunen.

Gaat ze dan idd wel helpen als ze serieus werk van de Europese markt willen maken, hopelijk komt er dan ook eindelijk officiële Nederlandstalige ondersteuning in MiUI voor zowel regio als interfacetaal.

• Shoarma1998
https://www.gizchina.com/...play-fingerprint-scanner/

6 inch... Pff.. hoop dat dit een 'plus' variant is...

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
De 6" zal sowieso de plus variant zijn idd verwacht ik, maar ik houd m'n hart vast v.w.b. die notch gezien dat de meeste geruchten nu toch die kant uit wijzen (case, firmware, algemene trend...)

V.w.b. de formele aankondiging, kennelijk heeft Xiaomi een uitnodiging uitgestuurd voor een event op de 25e. In het artikel op gsmarena wordt daarbij alleen gesproken over een mogelijke aankondiging van de Mi A2 en de Mi 6X (die laatste had ik zelf niet eens op de radar), maar kan me niet voorstellen dat op datzelfde event dan niet ook de Mi 7 zal worden gepresenteerd.

Is dan iig de volgende mogelijkheid dat we meer te weten gaan komen eindelijk.

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20-09 18:32

ToolkiT

brit-tweaker

nieuws: Xiaomi toont in China opvolger van smartphone die het elders verkocht...
de mi6x is aangekondigd.. komt er ook een Mi7 of is dit de vervanger?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Mi7 komt wel maar volgens laatste geruchten in q3 omdat inscreen fingerprint scanner meer tijd kost.

Gerucht aankondiging is 23 mei.

https://www.xiaomitoday.com/xiaomi-mi7-release-shenzhen/

knakworst wijzigde deze reactie 30-04-2018 08:36 (32%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shuven
  • Laatst online: 23-06 15:30
Het is al heel lang bevestigd dat de mi 7 een fingerprint in het scherm krijgt, volgens mij al sinds eind maart. Er was wel de verwaaring met de mi mix 2s, omdat velen dachten dat dit de mi 7 zou zijn, waaronder ik zelf ook (en was ook enorm teleurgesteld over de 2s, maar dat terzijde).

De mi 7 krijgt natuurlijk een amoled scherm, en dit is dan ook direct bekend gemaakt toen de baas zei dat de mi 7 een fingerprint in het scherm krijgt. Simpelweg omdat deze technologie vooralsnog alleen met amoled werkt.

Ook zal er inderdaad een notch zijn bij de mi 7,of althans, het lijkt er verdacht veel op. De verwachting is dat de notch bij de mi mix 3 eind dit jaar wel weg zal zijn. Uit bronnen gelezen dat ze patenten hebben voor een camera onder het scherm, en dat dit altijd al het streven van xiaomi was. De mix serie is een serie waar xiaomi met design speelt, de mi serie is wat dat betreft meer mainstream, dus met notch verwacht ik. Desalniettemin vind ik een under display fingerprint met deze specs die het zal krijgen, de notch wel goedmaken!

Shuven wijzigde deze reactie 02-05-2018 10:01 (7%)

Ik zal me gedragen :(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Shoarma1998
https://www.gsmarena.com/..._countries-news-30853.php

Dus binnenkort bij het Kruidvat te verkrijgen! 😂

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

quote:
Weemism schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:22:. Voor mij dan waarschijnlijk alsnog een no-go als ook Xiaomi zich genoodzaakt voelt de grootste designflater van 2017 te moeten kopiëren van het merk Essential (Android)
Ftfy

We nominate you to find out and report back.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
Heel clever je opmerking hoor, maar het lijkt me duidelijk dat het kopieergedrag dat veel Android fabrikanten momenteel laten zien niet geïnspireerd is door de Essential phone, maar door de iPhone X.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shuven
Meer nieuws, en mooi nieuws als het daadwerkelijk zo is..

https://www.gizchina.com/...-at-just-2799yuan-439-99/

Samengevat: een buitenlandse webstore lekte per ongeluk de verkooppagina voor de mi 7:

Prijs laag (ongerekend 370 voor het goedkopere model)
Under display fingerprint
Amoled (duhh)
Mooie processor en veel ram

Vooral het prijskaartje is voor mij reden om de notch over het hoofd te zien

Shuven wijzigde deze reactie 05-05-2018 10:05 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lisadr

• Dzine
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20-09 15:19
Interessant wat ik tot nu toe lees. Ik wil al een tijdje van Samsung af en een van de Chinese telefoons proberen.
This could be my next...

Ik lees niks over een headphone jack helaas.

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
Dzine schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:09:

Ik lees niks over een headphone jack helaas.
Die zit er ook niet op, was bij de Mi 6 al niet meer het geval en neem aan dat ie bij de 7 niet zal terugkeren, of Xiaomi zou de eerste fabrikant moeten zijn die dat zou doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 18-09 16:04
wat ik niet snap is dat de xiaomi mi 7 ,8 en de mix 2s zo veel op elkaar lijken maar wel een flink prijs verschil hebben. volgens de geruchten.

lijkt allemaal sterk op interne concurentie. daarbij zijn deze toestellen slecht leverbaar als je niet de basis wilt.
De samsung s9 is ook flink in prijs gezakt met vergelijkbare opties.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Zenomorph

quote:
Shuven schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:04:
Prijs laag (ongerekend 370 voor het goedkopere model)
Het klinkt haast ongeloofwaardig: 370 euro voor een Snapdragon 845 telefoon 8)7

It takes two fools to argue.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lisadr
quote:
XWB schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:29:
[...]

Het klinkt haast ongeloofwaardig: 370 euro voor een Snapdragon 845 telefoon 8)7
Mi 6 kwam voor 350 euro. 370 is mogelijk, maar 470 zal realistischer zijn. Als de geruchten kloppen dan is 470 nog steeds een heel netjes.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lisadr
Mi 7 gaat Mi 8 worden.

Iets meer specs en prijzen zijn ook bekend via http://playfuldroid.com/x...cing-and-variants-leaked/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06:40
Hmmm, een 6" scherm.

Ik hoop echt op een (OLED) 5.65" scherm zoals te lezen volgens eerdere geruchten. Dat zou het apparaat wat meer onderscheiden tov alle huidige Android topmodellen.

Nu nog steeds met een S7 en een inmiddels ongebruikte XZ2 compact :D
De OP6 wordt nu interessanter.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 03:31

rens-br

Moderator Mobile & IN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lisadr
quote:
oNo schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 14:48:
Hmmm, een 6" scherm.

Ik hoop echt op een (OLED) 5.65" scherm zoals te lezen volgens eerdere geruchten. Dat zou het apparaat wat meer onderscheiden tov alle huidige Android topmodellen.

Als het ontwerp overeenkomt met de geruchten dan is dit een kleinere toestel dan de OP6 en naar mijn schatting 149x72 mm. Vergelijkbaar met de LG G6.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• theduke1989
quote:
Ook meteen even de topic beetje bijgewerkt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beyazz06
  • Laatst online: 00:19
quote:
Lisadr schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:39:
[...]

Als het ontwerp overeenkomt met de geruchten dan is dit een kleinere toestel dan de OP6 en naar mijn schatting 149x72 mm. Vergelijkbaar met de LG G6.
Als dit zo is, dan ga ik hoogstwaarschijnlijk ipv de Oneplus 6 voor de Mi8! Vind de 6 namelijk te groot.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-09 17:28

Deathchant

Don't intend. Do!

quote:
theduke1989 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:49:
[...]

Ook meteen even de topic beetje bijgewerkt.
Pssst, er staat nog steeds Mi7 in je TS ;)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20-09 17:51

Kiswum

Gadget reviewer

quote:
oNo schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 14:48:
Hmmm, een 6" scherm.

Wat mij betreft mag het een Oled 5,4-5,6" worden en een 18:9 verhouding scherm en dunne randen. Als die uitkomt, dan mag mijn Mi6 weg. Ik heb veel geld over voor een compact en goede smartphone. Door het ontbreken van de dubbele lens op de XZ2 compact, vind ik die een stuk minder interessant in vergelijking met de moordende concurrentie. De Essentials Phone vind ik interessant, maar de camera blijkt slecht te zijn. De camera is voor mij een zeer belangrijk onderdeel van een smartphone, net als het algehele formaat van de telefoon.

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• oNo
De XZ2 compact is best aardig IMHO. De camera is zeker niet slecht.
Echter is het formaat niet mijn ding. Veel te dik en gezien de schermgrootte had die beter XZ2 kannogietscompacter als naam moeten hebben.
Ik gebruik mijn S7 weer en de XZ2 compact doet momenteel niets.

Een OLED van < 5.6" en Xiaomi zal qua design denk ik veel beter zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oNo
Er is een video online verschenen:
https://vimeo.com/271369007

Hier het artikel:
https://www.xiaomitoday.com/mi-8-design-features/

Hier is te lezen dat de "plus" versie een 6" OLED scherm krijgt.
Gezien de Mi5s en Mi5s plus, Mi6 en Mi 6 plus lijkt het me (hoop ik) dat de Mi8 een kleiner scherm krijgt dan de "plus versie."

• beyazz06
quote:
oNo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:07:
Er is een video online verschenen:
https://vimeo.com/271369007

Hier het artikel:
https://www.xiaomitoday.com/mi-8-design-features/

Hier is te lezen dat de "plus" versie een 6" OLED scherm krijgt.
Gezien de Mi5s en Mi5s plus, Mi6 en Mi 6 plus lijkt het me (hoop ik) dat de Mi8 een kleiner scherm krijgt dan de "plus versie."
Ziet er goed uit, alhoewel het transparante achterkant mij niets doet. Hoop dan ook dat dit enkel een prototype is.

Hiernaast spreken ze van 4,480 mAh, wat mij wel bevalt maar vraagtekens zet bij de waarheid.

Al met al, ik wacht met spanning de 31ste af!

• XWB
  • Niet online

XWB

Zenomorph

quote:
Lisadr schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:09:
[...]

Mi 6 kwam voor 350 euro. 370 is mogelijk, maar 470 zal realistischer zijn. Als de geruchten kloppen dan is 470 nog steeds een heel netjes.
Yep, zelf € 470 is nog altijd een lager dan de goedkoopste Snapdragon 845 telefoon van het moment (OnePlus 6 @ 519 euro).

• Liber8
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 21:57
quote:
XWB schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:16:
[...]

Yep, zelf € 470 is nog altijd een lager dan de goedkoopste Snapdragon 845 telefoon van het moment (OnePlus 6 @ 519 euro).
OnePlus 6 €494 na code 0518OP6664 https://www.banggood.com/...mmds=cart_middle_products

MiMix2s heeft ook een snapdragon 845 en goedkoopste op dit moment is €418..

Ik wacht nog even op het uiteindelijke design & prijs van de Mi8, maar als de prijs van de MiMix2s rond de €350 komt na de release van de mi8 zal dat hem denk ik worden als opvolger voor mijn Mi5.. 8)

Liber8 wijzigde deze reactie 23-05-2018 21:51 (16%)

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• oNo
De camera van de Mi8 verwacht ik stukken beter dan de Oneplus 6.

De Mi5s maakte al erg goede foto's. Met lastige lichtomstandigheden niet zo goed als de S7. Met weinig licht altijd de verliezer, maar met een felle lichtbron (bv richting een raam of tussen de bomer door) kon ook de Mi5s winnen.

• NeWSJuNK
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:42
Ook interessant om te volgen deze telefoon.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 1voud
  • Laatst online: 19-09 10:07
quote:
Geen under screen fingerprint zou een dealbreaker zijn voor mij. Dit zou de notch een beetje goedpraten voor mezelf. Dan zal het waarschijnlijk de Mix 2s worden.
#nonotchlife :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Jammer ook geen amoled. Op die manier verliest het meer en meer een eventuele meerwaarde ten opzichte van de mix 2s.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:42
Eerst maar afwachten waar ze nu echt mee komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Zenomorph

quote:
1voud schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:10:
[...]

Geen under screen fingerprint zou een dealbreaker zijn voor mij. Dit zou de notch een beetje goedpraten voor mezelf. Dan zal het waarschijnlijk de Mix 2s worden.
#nonotchlife :+
Tja, dan toch maar wachten op de nieuwe Vivo telefoon? Geen notch én in-screen fingerprint.

XWB wijzigde deze reactie 25-05-2018 11:55 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 1voud
  • Laatst online: 19-09 10:07
quote:
XWB schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:54:
[...]

Tja, dan toch maar wachten op de nieuwe Vivo telefoon? Geen notch én in-screen fingerprint.
Klopt, had ik ook al gezien. Het probleem is dat mijn Mi5 het probleem heeft dat hij regelmatig uitvalt en ik hem moet kortsluiten via het moederbord, dus mijn gsm is dringend aan vervanging toe :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beyazz06
quote:
Ik hoop echt dat het fake nieuws is! Mocht niet fake zijn, wordt een 1 in het dozijn smartphone.. Aan de andere kant ze vieren hun 8 jarige bestaan, verwacht dus wel iets speciaals aangezien ze het toestel ook 'apart' launchen lees buiten de Mi Mix om. Er is bij mij een sprankje hoop :D

• beyazz06
Mi8 doos met achterop de specd (in chinese)

https://www.gizchina.com/...frequency-gps-smartphone/

beyazz06 wijzigde deze reactie 26-05-2018 18:12 (41%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Hier zijn de laatste leaks die ik van de FB pagina van iBuygou en Xiaomi.eu heb gehaald:

Op het onderstaande plaatje zou de Mi 8 zichtbaar moeten zijn:

Achterkant van de doos (zonder source tag):

Hier is de "Mi8":

Bronnen:
https://www.facebook.com/ibuygou/
https://www.facebook.com/xiaomieuofficial/

• beyazz06
quote:
Kiswum schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:10:

Achterkant van de doos (zonder source tag):
[afbeelding]
Source achterkant, voorkant doos:
https://m.facebook.com/samiluoreview/

• oNo
Deze Mi8 SE ziet er niet heel groot uit.

https://www.xiaomitoday.com/xiaomi-mi-8-se-premiun-variant/

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

quote:
Ah, hij is ook lid van mijn dutchxiaomifans pagina op Facebook.

• Bassbounce
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 06:12
Ik hoop dat ze er een amoled scherm inzetten, op lcd schermen zoals de mi mix 2 heb ik erg veel last van het lcd tijdens het scrollen dat de tekst iets ghost.

Huidige Pc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shuven
Ik geloof niet dat xiaomi de 7 skipt om een standaard telefoon aan te bieden en alleen om de verjaardag. . Xiaomi liet weten de 7 over te slaan omdat de telefoon qua specs en features voorloopt op de rest, volgens hun dan he haha.

De bronnen die jullie aanhalen zijn vrij gedatteerd, en uit de laatste bronnen komt toch echt duidelijk naar voren dat het een oled scherm wordt met inscreen fingerprint (er was zelfs een foto van te zien ergens). Ik heb mijn hoop gevestigd op deze telefoon omdat ik denk dat de vivo apex niet voor europese banden geschikt gaat zijn, en de lenovo z5 enorm duur wordt.

Ik hoop ook echt dat de prijs, de prijs zal zijn die jullie noemen. :)

Shuven wijzigde deze reactie 28-05-2018 07:52 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 01:34
Ik ben echt enorm benieuwd hoe de telefoons eruit zullen gaan zien. Mijn Mi5 is wel aan vervanging toe. :9

Xiaomi Mi8 128GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shuven
Ok, laatste lek, van een uur geleden, laat toch een mi 8 zien met een finger print op de achterkant. Jeetje, wat een teleurstelling zou dit zijn.... Een grote notch en een achterkant scanner? Niet zo geweldig als de hype die ze erbij creëerden!

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True