Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Vraag

• Hegeman
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 21:43

Hegeman

Weet van alles wat

Topicstarter
Mijn vraag
Is iemand hier bekend met de Samsung Galaxy S6 en interactie beheer?

Mijn homebutton wordt steeds minder en daarom dacht ik dan stel ik zo'n knop in op je scherm die als homebutton dient. Dus zonder al te goed gelezen in het toegankelijkheidsmenu 'universal switch' ingeschakeld. Maar dit is dus helemaal geen vervanging van de homebutton maar een programma dat delen van je scherm uitzet voor aanrakingen.

Nu zit ik met een toestel opgescheept waar ik niets meer mee kan, want heel het touchscreen reageert nergens meer op. Er blijft constant een blauw vakje om alle knoppen op het scherm heen bewegen (van boven naar beneden) en als ik ergens klik begint deze weer opnieuw van boven naar beneden.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung Galaxy S6.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Mijn zoektocht op Google heeft me ook niet geholpen, want drie keer op de homebutton klikken of volume toetsen en de homebutton inhouden heeft ook geen effect.
Verder lukt het mij niet om het toestel in recovery mode te krijgen om een harde reset uit te voeren. De toetsencombo volume up+home+power werkt niet ;(

PSN: hegeman

• Hegeman

Hegeman

Weet van alles wat

Topicstarter
Dit topic moet naar Android smartphones

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:05
Heb je de telefoon in het verleden aan je computer gehad, dan kun je mogelijk met behulp van de Android SDK commando's sturen om het toestel te resetten naar de fabrieksinstellingen.

Ander ding, wat is de oorzaak van je kapotte home knop? Als het waterschade is zou er meer mis kunnen zijn met het toestel. Zo niet is reparatie van die knop mogelijk ook een oplossing.

• Hegeman

Hegeman

Weet van alles wat

Topicstarter
Ik heb het toestel inmiddels weer aan de praat, door middel van keer op keer proberen het toestel in recovery mode te krijgen. Denk dat half brakke homebutton ook niet echt mee hielp, maar het is gelukt.

De oorzaak van de home button.... Ik heb geen idee, maar weet wel dat het geen waterschade is. Ben eind November met het toestel bij een Samsung repair center geweest en daar werd het afgedaan door te zeggen dat het niet gerepareerd kon worden. Beetje dom eigenlijk, want 24 december is m'n garantie verlopen.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:16

rens-br

Moderator Mobile & IN
Schopje van ATT naar AND.

@Hegeman het is in het vervolg handiger om even een report te maken, dan zien we het meteen :)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True