Krijg UPCmail adres niet actief in Office 365 op iPhone7

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-07-2024
Mijn vraag
Heb een Office 365 Personal licentie aangeschaft voor gebruik van e-mail op Laptop/IPhone7 en IPad Pro. Heb op de laptop met W10 de e-mail en agenda al werken.
Wil op de iPhone en de IPad als primair adres mijn @upcmail.nl laten uitkomen met daarnaast ook de Hotmail en de Google mail (reeds beiden actief in de outlook- app)
Wanneer ik mijn @upcmail.nl wil invoeren als account, dan krijg ik rechtsboven aan de melding geen Outlook.com, dus wordt niet geaccepteerd. Hoe krijg ik alsnog mijn @upcmail.nl e-mail en dus ook de agenda werkend op de Outlook app van Office 365.
Krijg het tot nu toe niet voor elkaar.

Relevante software en hardware die ik gebruik Software versie IOS 11.2.1 dus laatste update gedaan.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Mikeu op 31-12-2017 14:30)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Office 365 Personal Heeft geen e-mail mogelijkheid maar alleen de Outlook desktop cliënt.

Je moet een ziggo adres daarom via IMAP instellen op je iPhone (Instellingen>Acounts en wachtwoorden), de outlook app gaat hiermee niet werken die is bedoelt voor Exchange e-mail via Microsoft.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 30-12-2017 18:45 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Office 365 Personal Heeft geen e-mail mogelijkheid maar alleen de Outlook desktop cliënt.

Je moet een ziggo adres daarom via IMAP instellen op je iPhone (Instellingen>Acounts en wachtwoorden), de outlook app gaat hiermee niet werken die is bedoelt voor Exchange e-mail via Microsoft.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 30-12-2017 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeu
Ok, alvast bedankt voor je antwoord..
Dus eigenlijk IMAP UPCmail op iPhone/IPad en Laptop en synchroniseren middels ITunes..
het zou wel kunnen via bijvoorbeeld een hostingpartij? Dan maak je gebruik via hun server..is dat gek gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mikeu schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 20:23:
Ok, alvast bedankt voor je antwoord..
Dus eigenlijk IMAP UPCmail op iPhone/IPad en Laptop en synchroniseren middels ITunes..
het zou wel kunnen via bijvoorbeeld een hostingpartij? Dan maak je gebruik via hun server..is dat gek gedacht?
Je kunt IMAP ook gewoon rechtstreeks op je iPhone instellen. Zie mij post hierboven, zit ik instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeu
Bedankt..
Goede jaarwisseling en een positief 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Is die Outlook app anders op iOS? De Outlook app op m'n Android tel. werkt namelijk prima met Upcmail/Ziggo IMAP. Je moet alleen wel even zoeken om de instellingen goed te krijgen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Pagina: 1