Hoever kan ik mijn Voodoo Banshee 16MB PCI opvoeren ?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 13:11
Hey,
Ik heb nu een PII 350 @ 400 (4*100) + Voodoo banshee 16MB PCI & 2*64MB PC100.....
Nu heb ik nog helemaal GEEEN ervaring met het overklokken van een video kaart.... maar nu downloade ik laatst het progje Tweak all.. om mijn win98 opstart scherm te editten ... maar het bleek dat je met dat progje nog veel meer kon tweaken .... OA: dus een voodoo banshee....
Nou zitten er 2 slide bars in dat progje 1 voor de Graphics Clock speed & 1 voor de Memory clock speed..... die allebij van 100 tot een max van 130 kunnen.... nu dus mijn vraag wat is verstandig ? Ik heb namelijk geen temp meter op mijn Banshee :( Wel 1 simpel koelertje maar dat is dus echt een simpel koelertje en niet veel meer ;)

Nou elk advies is welkom :) Alvast bedankt!

• Wild pigeon
Heeft dan niemand een idee ?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Tja, ik zou het gewoon proberen, zet die sliders steeds een tandje hoger en ga kijken wanneer je strepen in het beeld krijgt (2d) of wanneer je spelletjes gaan hangen.

Op het moment dat dat gebeurt zet je de sliders iets terug, dan moet het goed gaan.

Ik heb nog nooit gehoord dat een videokaart er kapot aan gegaan is, maar het kan wel denk ik.

En vraag jezelf af of je er wel iets mee opschiet.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Wild pigeon
Nog ff een ander vraagje: Ik heb nog wel garantie op mijn video kaart maar als ik hem nu opblaas door overklocken en ik wil hem weer inleveren... maar ik zeg dus niet dat ik heb overgeklock kunnen ze dat dan zien aan mijn kaart ?

• Wild pigeon
PS: Over dat opschieten:
Ik kijk wel of ik werkelijk een groot verschil heb in Q3A....

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Wild pigeon gebruik de EDIT-knop eens!

• Wild pigeon
Sorry hoor....

• Morgoth
  • Laatst online: 15-08 10:53
Je zal echt niet opeens een dubbele fps krijgen, misschien 5-10 fps meer. Ennuh hangt ervanaf watvoor winkel je hebt. Als ze gewoon effe zelf testen en verder niks en ze geven jouw een nieuwe dan zien ze het niet, maar als ze hem eerst terugsturen naar de fabriek dan komen ze er wel achter....
Pagina: 1