Windows 10 aanmeldscherm toont geen gebruikersnaam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:05
Hallo, normaal als ik mijn pc opstart dan krijg ik bij het aanmeldscherm mijn gebruikersnaam te zien en moet ik mijn wachtwoord invullen. Nu krijg ik dat niet te zien en kan niet meer inloggen, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Waarom zou je niet kunnen inloggen? Heb je geen veld waar je een gebruikersnaam in kunt vullen? Weet je je gebruikersnaam niet meer? Is het een lokaal account? Heb je op Google gekeken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de hoeveelheid aan info die je geeft...

Staat je monitor wel aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Druk op een toets, daarna verschijnt je inlogscherm

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:27

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Heb dit probleem één keer eerder gezien, is toen opgelost door draadloos tobo te vervangen door een bedraad.
(Weet alleen niet meer of het daarna reproduceerbaar was door weer terug te wisselen).

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 21:51
Crtl Alt Del, al geprobeerd?
Aangezien hij niet meer reageert, zal dit het wel zijn geweest haha

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1