Ik heb een QNAP 253-A NAS gekocht omdat deze o.a 4k transcoding ondersteund. Nu wil ik op mijn Android tablet en telefoon video streamen vanaf mijn NAS. Op sommige plekken is de Internet verbinding niet zo super dus dan wil ik transcoding gebruiken. HIer komt het. Nadat ik zeg dat ik transcoding wil gebruiken krijg ik de vraag welk video player wil je gebruiken. Ik selecteer QVideo. Die heeft geen ondersteuning voor die video formaat. Ik krijg een melding dat ik dan beter MX player kan gebruiken. Die download ik en vervolgens gebruik ik die. Die zegt dat die geen transcoding aankan. Wat raar!!! transcoding hoor je niet te ondersteunen?? Een video dat transcoded is dat is gewoon een video stream niet anders dan in het origineel formaat??
Ik heb ondertussen al 8 video players gedownload ook video players waarvan gezegd wordt dat die alle codecs ondersteunen en toch wil geen enkele video afspelen. Wat is er aan de hand met de afschuwelijke bagger video afspeel opties op android? Hoe doen Netflix en Ziggo go dat met streaming video? Zowel mijn telefoon als tablet willen geen enkele video afspelen. Kan iemand mij vertellen hoe je het wel aan de praat krijgt?
Ik heb ondertussen al 8 video players gedownload ook video players waarvan gezegd wordt dat die alle codecs ondersteunen en toch wil geen enkele video afspelen. Wat is er aan de hand met de afschuwelijke bagger video afspeel opties op android? Hoe doen Netflix en Ziggo go dat met streaming video? Zowel mijn telefoon als tablet willen geen enkele video afspelen. Kan iemand mij vertellen hoe je het wel aan de praat krijgt?