internet hangt bij zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-06 09:24
als ik iets wil zoeken of ik moet me registreren voor het 1 of ander, dan hangt mijn internet wel 10 seconden, dus als ik bijvoorbeeld bij het registreren mijn naam moet invullen, dat heb ik dan gedaan, dan wil ik naar het volgende blokje wat ik moet invullen zoals adres, dan hangt mijn internet een paar seconden voordat ik mijn adres kan intypen en zo gaat het ook bij het zoeken, dan typ ik bij search een woord in, dan druk ik op zoek dan slaat hij even vast voor wel 15 seconden en dan gaat hij pas zoeken, dus dan moet ik heel lang wachten en dat is vrij irritant, dus weet iemand hoe ik dit kan oplossen

PC Specification

Verwijderd

Graag wat meer info.

• maversne
wat voor info moet je nog meer hebben dan

PC Specification

Verwijderd

Zoals iets van Wat voor internet verbinding heb je, welke browser, welk os, wat voor pc!!

dat kan allemaal meespelen!

trouwes gefeliciteerd met je 100e post :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kun je idd iets duidelijker uitleggen? En wat leestekens gebruiken bijvoorbeeld.

En gewoon wat specs plz.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Volgens mij heeft ie casema,.. ik heb hier ook wel is last van. Je browser staat dan niet vast maar je internetverbinding staat gewoon helemaal stil en doet nix meer, terwijl hij er nog wel is!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Internet hangt! :)

• maversne
ik heb als provider Soneraplaza,

ik gebruik IE 5.5
ik heb dus kabel
gebruik Windows 98 eerste editie
Pentium 2 350 MHZ
128 MB RAM 100MHZ
Geforce 2 MX van ASUS

ik heb dit probleem ook wel eens vroeger gehad toen ik nog geen kabel had, ik had toen mijn pc geformateerd en toen was het weg

PC Specification

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op donderdag 12 juli 2001 17:47 schreef maversne het volgende:
ik heb als provider Soneraplaza,

ik gebruik IE 5.5
ik heb dus kabel
gebruik Windows 98 eerste editie
Pentium 2 350 MHZ
128 MB RAM 100MHZ
Geforce 2 MX van ASUS

ik heb dit probleem ook wel eens vroeger gehad toen ik nog geen kabel had, ik had toen mijn pc geformateerd en toen was het weg
Maar probeer is te omschrijven wat er nou precies hangt, alleen je verbinding je hele computer of alleen je browser :? Kan je nog C+A+D' en? etc...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb het ook gehad, dat het inloggen met win98 erg traag ging, duurde 10 sec voordattie reageerde, en internet was helemaal erg, die reageerde ook gigantisch traag. (BTW ik heb kabelinternet van Soneraplaza)
Dat heeft te maken dat je er aan heb zitten klooien. Ik had ff een backuppie van mijn belangrijkste files gemaakt en ff win98 er opnieuw opgegooid, en toen was alles gewoon weer goed :D, dus dat raad ik jou ook aan. Wat misschien ook nogal slim is om northon ghost te gebruiken, is zeeeeeeeeeeeeeeer handig, cuz dan kan je je comp zo weer in oude staat (afhankelijk wanneer je zo'n ghost gemaakt heb) terug zetten :P

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 14:10
Aan het topic te zien dacht ik dat internet over de hele wereld hing als jij op je computer ging zoeken :)

• maversne
het laaste wat ik wil dat is wel mijn pc formateren,

en DEM0N, dan hangt mijn Browser, niet mijn computer, ik kan nog wel op C+A+D deleten, als ik dat dan veel gaat doen dan krijg ik op den duur het bericht van het het programma niet meer reageert, mijn internet hangt dan eigenlijk op die ene internet site waar ik zat te zoeken, als ik een nieuwe IE open kan ik gewoon internetten

PC Specification

Verwijderd

hoe zijn precies de instellingen van jouw netwerk, en heb jij internet via een andere comp?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op zaterdag 14 juli 2001 00:29 schreef The Source het volgende:
Aan het topic te zien dacht ik dat internet over de hele wereld hing als jij op je computer ging zoeken :)
:D

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47
Ik heb hier last van (denk ik) hetzelfde probleem:

Als ik een url intik gaat het goed

als ik een veld op een pagina intik, loopt hij na ok drukken ongeveer 20 seconden vast.

dit is dus bijvoorbeeld bij:
search op google
iktikken username of password op tweakers
search op av
invullen van een willekeurig form

dus het tikken gaat wel direct maar als ik de opdracht "zoeken" of "volgende" of zoiets geef loopt hij tijdelijk vast.

Ik weet zeker dat heel IE vastloopt want stoppen/refresh werkt niet meer en ook het kruisje "wacht" met functioneren tot de 20 sec voorbij is.

Het zit niet in de versie van IE want een nieuwe versie (update van 5.0 naar 6.0) help niet

Ook niet in de settings want herstellen standaardwaarden helpt niet.
(en nu kan ik ook weer wachten want ik druk op verstuur bericht :))

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

Pagina: 1