Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 06:07
Beste Tweakers,

Jaren lang heb ik een altijd android gehad en wilde nu eens ervaren wat IOS voor mij kon bieden.
Tot nu toe zeer tevreden over de telefoon ( Iphone X ) en het besturingsysteem.

Het enige wat mij nog niet echt lukt is om mijn foto's en video's te back-uppen naar mijn Synology nas zoals ik dat wil.

Op dit moment gebeurd de back-up wel, maar komen ALLE foto's in één map te zitten in plaats van in de albums zoals ik die aangemaakt heb op mijn Iphone.

Ik heb gebruik gemaakt van:
DSfile
DSCloud

Bij beide uploaden ze ALLE foto's in één map, en dat wil ik dus niet.

Ik heb ook nog geen manier gevonden om bijvoorbeeld vanaf mijn icloud omgeving de foto's te laten back-uppen naar de Synology.

Mocht iemand hier mee ervaring mee hebben dan verneem ik deze graag. Want heb graag mijn foto's van zowel mijn telefoon als die van mijn vriendin als back-up op de nas staan.

Beste antwoord (via marcel19 op 30-12-2017 10:03)

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:20
ik gebruik voor dat soort dingen de app PhotoSync uit de appstore. Kost wel wat maar dan heb je ook iets.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• vj_slof
ik gebruik voor dat soort dingen de app PhotoSync uit de appstore. Kost wel wat maar dan heb je ook iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:41
Je wil het niet in 1 map, maar hoe moet het dan wel? Ios kent geen mappen, dus hoe moet het dan op de synology automatisch worden ingedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
upje schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:44:
Je wil het niet in 1 map, maar hoe moet het dan wel? Ios kent geen mappen, dus hoe moet het dan op de synology automatisch worden ingedeeld?
Ik maak albums aan op de iphone. en die wil ik apart laten back-uppen naar de Synology nas.
Maar als ik jouw begrijp kent iphone geen aparte mappen/albums zoals:

Foto/2016
Foto/2017
Foto/2018

Welke dan weer op de Synology nas moeten komen als:

back-up iphone/2016
back-up iphone/2017
back-up iphone/2018
vj_slof schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:32:
Is bovenstaande wel mogelijk met die app PhotoSync?

[ Voor 19% gewijzigd door marcel19 op 30-12-2017 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vj_slof
ja allemaal mogelijk en meer. Foto’s bij foto’s, video’s bij video’s. In eigen mappen gesorteerd op datum van opname of sync. Compleet met albumnamen zoals je die op de telefoon hebt ingedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
vj_slof schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:52:
ja allemaal mogelijk en meer. Foto’s bij foto’s, video’s bij video’s. In eigen mappen gesorteerd op datum van opname of sync. Compleet met albumnamen zoals je die op de telefoon hebt ingedeeld.
Nu is IOS compleet nieuw voor mij en heb ik de app gevonden €3.49.

Bij android is het zo dat als je niet tevreden bent over een app dat je je geld terug kan krijgen.
Is dit ook mogelijk bij IOS?

Ik zie tevens bij die app dat ik heb op meerdere apparaten mag gebruiken. maar dan ga ik er vanuit dat het apparaten zijn welke op mijn icloud zijn aangemeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:26
Kan je gebruiken op al je iCloud gekoppelde apparaten. Hele fijne app gebruik hem ook al een tijdje. En de data blijft in tact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
betekend dat mijn vriendin op haar IPhone ook apart de app moet aanschaffen of kan ik deze delen zodat deze ook op haar iPhone geinstaleerd word?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vj_slof
app kun je delen en als je ontevreden bent dan krijg je ook je geld gewoon terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
Ik ga ermee stoeien bedankt :)
Pagina: 1