Hoi,
ik heb laatst een nieuwe computer gekocht met de volgende hardware:
MSI Z370 SLI PLUS
Intel Core i7 8700K
MSI GeForce GTX 1070 Ti GAMING 8G
Windows 10 pro
hierop heb ik mijn bestaande audio set aangesloten
Logitech Z623
de boxen worden aangesloten op de groene audio out poort van het moederbord dmv een 3,5 inch plug.
de software die gebruikt wordt is de software van het moederbord (Realtec software met een MSI layout).
de instelling zoals die er nu opstaat is als volgt:
Stereo (2.1 ontbreekt)
Luidsprekers met volledig bereik, vooraan links en rechts geselecteerd.
Virtual surround geselecteerd.
Ook met andere instellingen heb ik het probleem dat slechts een box werkt, diegene met de volume en bass regeling. zowel met de boxen test als andere instellingen geeft niet de oplossing.
ik heb internet hiervoor afgestruind maar het zou te maken hebben met een bepaalde instelling. ik zie wel dat het al een eeuwenoud probleem is, maar ben er niet achter gekomen wat ik nu zou moeten doen qua oplossing.
wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat wel alles naar behoren gaat werken?
alvast bedankt voor de informatie!
gr. Robby
ik heb laatst een nieuwe computer gekocht met de volgende hardware:
MSI Z370 SLI PLUS
Intel Core i7 8700K
MSI GeForce GTX 1070 Ti GAMING 8G
Windows 10 pro
hierop heb ik mijn bestaande audio set aangesloten
Logitech Z623
de boxen worden aangesloten op de groene audio out poort van het moederbord dmv een 3,5 inch plug.
de software die gebruikt wordt is de software van het moederbord (Realtec software met een MSI layout).
de instelling zoals die er nu opstaat is als volgt:
Stereo (2.1 ontbreekt)
Luidsprekers met volledig bereik, vooraan links en rechts geselecteerd.
Virtual surround geselecteerd.
Ook met andere instellingen heb ik het probleem dat slechts een box werkt, diegene met de volume en bass regeling. zowel met de boxen test als andere instellingen geeft niet de oplossing.
ik heb internet hiervoor afgestruind maar het zou te maken hebben met een bepaalde instelling. ik zie wel dat het al een eeuwenoud probleem is, maar ben er niet achter gekomen wat ik nu zou moeten doen qua oplossing.
wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat wel alles naar behoren gaat werken?
alvast bedankt voor de informatie!
gr. Robby