Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
Ik denk eerlijk gezegd dat we hier moeilijk bij kunnen helpen. Volgens mij heb je twee opties.
1. Je wacht en het komt vanzelf een keer je kant op
2. Je cancelt je order
Dat kunnen wij niet voor je beslissen ben ik bang.
1. Je wacht en het komt vanzelf een keer je kant op
2. Je cancelt je order
Dat kunnen wij niet voor je beslissen ben ik bang.
zolang je niet aangeeft dat je het product ontvangen hebt zal je na lang wachten je geld terug kunnen claimen door een dispute te openen.
echter moet de verkoper wel eerst redelijk te tijd hebben gehad om het artikel te versturen. loopt vast ergens een timer in het besteloverzicht daartoe.
echter moet de verkoper wel eerst redelijk te tijd hebben gehad om het artikel te versturen. loopt vast ergens een timer in het besteloverzicht daartoe.
~
Tracking op Ali is vaak fake. Ze zijn verplicht een code in te geven en deze is vaak nep.
Heb het zelf recent gehad, pakketje volgens opgegeven traceercode na 4 weken afgeleverd in Japan, verkoper gemaild, zegt storing bij Chinapost. Na nog eens 3 weken wachten toch een claim geopend en van Ali geld retour gekregen. Vandaag lag het pakket in de bus en wat blijkt: is helemaal niet verstuurd met traceercode... verkoper probeerde dus het systeem te misleiden.,
Heb het zelf recent gehad, pakketje volgens opgegeven traceercode na 4 weken afgeleverd in Japan, verkoper gemaild, zegt storing bij Chinapost. Na nog eens 3 weken wachten toch een claim geopend en van Ali geld retour gekregen. Vandaag lag het pakket in de bus en wat blijkt: is helemaal niet verstuurd met traceercode... verkoper probeerde dus het systeem te misleiden.,
6 december is nog geen maand geleden... Het kan lang duren, veel langer dan dit. En daarnaast worden accu's gezien als risicovol product waardoor niet elke vliegtuigmaatschappij ze mee wil nemen (of maar een beperkte hoeveelheid) waardoor het ook langer kan duren.
AliExpress zal ook niet veel doen als het zo kort geleden is tenzij er duidelijk problemen zijn. Probeer je code op 17track of Aftership.
AliExpress zal ook niet veel doen als het zo kort geleden is tenzij er duidelijk problemen zijn. Probeer je code op 17track of Aftership.
Bestel ook regelmatig bij Ali. Soms wordt iets zogenaamd met track & trace verstuurd maar lijkt hij niet te werken of nog niet te zijn verstuurd. Na enkele weken, meestal wel binnen de 60 dagen dat je een dispuut kan openen, ligt pakketje vanzelf in de bus
Anoniem: 454358
Heb ik ook wel een paar keer gehad, 3,4 weken stond het op wachten tot verzenden, en dan was het ineens in huis. Als je na 3 weken al ongeduldig wordt, moet je niets in china bestellen. Dat kan soms wel 8-10 weken duren.
Dit heb ik, met al mijn Ali pakketjes, nog nooit gehad. Niet altijd was de tracking even accuraat of snel, maar achteraf klopt het altijd.Chntl321 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:01:
Tracking op Ali is vaak fake. Ze zijn verplicht een code in te geven en deze is vaak nep.
Hoop niet dat jouw verhaal een trend wordt.
Dus het pakketje ontvangen je geld terug,mooi ga je het zeker terugsturenChntl321 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:01:
Pagina: 1