!VRAAG IS BEANTWOORD, TOPIC SOLVED!
Mijn vraag:
Ik heb vandaag een desktop samengesteld, en toen ik hoopte dat hij in 1 keer aan ging, deed het niks. Geen fans, geen beeld, geen piepjes, niets. Het enige wat ik zag, was een wit ledje op mijn video kaart. Waar kan dit aan liggen, en wat kan ik doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
CPU: Ryzen 5 1600
Moederbord: ASRock AB350M Pro4
GPU: Asus dual gtx 1060 3gb (Standaard OC)
Voeding: Corsair CX450M
RAM: Crucial DDR4 Ballistix sport LT 2x4GB 2666MHz wit
Opslag: Kingston SSD A400 120GB
2TB HDD
Case: Cooler Master Masterbox Lite 3.1
(Allemaal besteld bij Megekko)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op het moment heb ik alle kabels gecontroleerd op ze correct in het moederbord zitten, met en zonder videokaart gebruikt, ram in verschillende sloten geprobeerd, en de pc met en zonder powerswitch aangezet (via schroevendraaier, en met de powerknop). Ook heb ik geroken of er iets doorgebrand was op het moederbord.
Mijn vraag:
Ik heb vandaag een desktop samengesteld, en toen ik hoopte dat hij in 1 keer aan ging, deed het niks. Geen fans, geen beeld, geen piepjes, niets. Het enige wat ik zag, was een wit ledje op mijn video kaart. Waar kan dit aan liggen, en wat kan ik doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
CPU: Ryzen 5 1600
Moederbord: ASRock AB350M Pro4
GPU: Asus dual gtx 1060 3gb (Standaard OC)
Voeding: Corsair CX450M
RAM: Crucial DDR4 Ballistix sport LT 2x4GB 2666MHz wit
Opslag: Kingston SSD A400 120GB
2TB HDD
Case: Cooler Master Masterbox Lite 3.1
(Allemaal besteld bij Megekko)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op het moment heb ik alle kabels gecontroleerd op ze correct in het moederbord zitten, met en zonder videokaart gebruikt, ram in verschillende sloten geprobeerd, en de pc met en zonder powerswitch aangezet (via schroevendraaier, en met de powerknop). Ook heb ik geroken of er iets doorgebrand was op het moederbord.
[ Voor 1% gewijzigd door SirJesse93 op 31-12-2017 08:14 . Reden: Topic Solved ]