Om op de valreep nog te profiteren van de gratis upgrade naar Windows 10 mijn Windows 7 ultimate gister laten upgraden via het upgrade tool.
Ik krjjg echter met geen mogelijkheid geluid uit mijn systeem.
Ik heb zelf het gevoel, omdat win10 de boel wel herkend, dat op één of andere manier de "jacks" niet goed worden aangestuurd, deze ondersteunen namelijk retasking.
Aan de andere kant: de handmatig geïnstalleerde Soundmaxdrivers hebben wel degelijk door dat ik wat inplug, en vraagt mij wát ik dan inplug (ik geef aan: front speakers).
Heeft iemand succesvol een Asus P6T V2 (Met core I7 920) onder windows 10 aan de praat met geluid? En zoja, moest je daar speciale acties voor ondernemen?
Tips welkom!
Ik krjjg echter met geen mogelijkheid geluid uit mijn systeem.
- Er zijn geen fouten bij de device manager
- Onboard geluidskaart wordt herkend
- Bij afspelen zie je overal de "geluidssterkte balkjes" oplichten in ritme van geluid
- Onder windows 7 werkte het goed, en bij de dual boot windows 7 nu nog steeds
- Een handmatig erbij geprikte Soundblaster Audigy wordt herkend maar heeft exact dezelfde symptomen
- USB Plantronics headphone doet het wel.
- herinstallatie drivers
- installatie win7 drivers van asus site
- installatie win7 drivers van asus site in compatibility mode win7
- alle geluids effecten / processing uit
- alle codecs geprobeerd (lijstje met bitrate/frequentie)
Ik heb zelf het gevoel, omdat win10 de boel wel herkend, dat op één of andere manier de "jacks" niet goed worden aangestuurd, deze ondersteunen namelijk retasking.
Aan de andere kant: de handmatig geïnstalleerde Soundmaxdrivers hebben wel degelijk door dat ik wat inplug, en vraagt mij wát ik dan inplug (ik geef aan: front speakers).
Heeft iemand succesvol een Asus P6T V2 (Met core I7 920) onder windows 10 aan de praat met geluid? En zoja, moest je daar speciale acties voor ondernemen?
Tips welkom!