Gaming koptelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

• OxSniperX
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-02 16:41
Opzoek naar een gaming koptelefoon
Ik wil graag een gaming koptelefoon GEEN headset omdat ik al een USB microfoon heb.

Hij mag maximaal 120 euro kosten
Ik wil het liefst 100 euro uitgeven maar als die 20 euro echt meer waarde heeft ben ik bereid om 120 euro te betalen.

Het merk van de koptelefoon maakt mij niks uit zolang het maar van goede kwaliteit is en betrouwbaar.

Graag ook een koptelefoon die bij langdurig game gebruik niet irritant gaat zitten.
En wat ook fijn zal zijn is dat ik mezelf wel kan horen zodat ik niet ga zitten schreeuwen omdat ik mezelf niet kan horen.

Alvast bedankt voor de hulp. :)

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-01 09:44
Waar heb je zelf al naar gekeken?
Welke reviews heb je bekeken?

Wat wil je totaal niet?
etc etc

Je zit hier lang genoeg om te weten dat je zelf ook onderzoek moet doen voordat je je vraag bij ons dumpt

Advies: Check pricewatch en vul jouw eisen daar in. Kijk dan naar die reviews en maak dan een keuze

[ Voor 19% gewijzigd door Quadradial op 29-12-2017 17:02 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:07
Het beste zou zijn om naar een fysieke winkel te gaan, en het daar uit te testen (indien dat kan)

Ik kan niet voor je bepalen of een koptelefoon lekker zit.

Don't let perfect be the enemy of good.

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-02 23:12
Buiten gebrek aan inzet, de eisen die je stelt maakt het moeilijk om iets te adviseren aangezien iedereen een andere voorkeur heeft qua pasform,conform en geluid.

Dus de kortste klap is om even naar de lokale Mediamarkt te gaan.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Eerst maar eens naar de locale electronicaboer. Kan je altijd met een shortlistje hier terug komen. Deze open vraag kunnen we helaas niet door je beantwoorden.

Dit topic is gesloten.