Is dit normaal niveau?

Pagina: 1
Acties:
  • 565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 22:43
Mijn vraag

Binnen het frontpage artikel over PUBG geef ik gewoon een on topic mening; hierop reageert Loekino gelijk met:
Maar met een 12 jarig anime meisje als profiel foto weet ik niet waarom ik je comment serieus nam
Nu kan ik deze nog negeren, ik bekijk berichten vaak op inhoud, en een avatar is voor mij 100% irrelevant. Dus ik dacht, het zal wel. Echter, nadat ik mijn standpunt uitleg komt het volgende:
Lieve Engerd,
Daar gaat het al fout, ik snap niet waar dat vandaan komt maakt me ook niet uit, maar goed. Niet de meest nette opening.
Ik snap dat anime en japans zijn je slimt maakt maar goed. Het spijt me dat ik je gehaakt hebt.
Even buiten het feit dat ik nooit anime/japanse dingen kijken (Buiten het lezen van Battle Royale 1x per jaar), gaat dit natuurlijk nergens over.

De rest zal ik even negeren, want dat is nog on topic. Alleen dan de afsluiter;
Nu blijf ik er op terug komen, verander je profiel foto man. YouTube: When Ai met Aitor
Nu is de relevantie van de youtube video tov het artikel zeer ver te zoeken.

Maar mijn vraag is meer, is dit het niveau wat op Tweakers hoort? En hoe kan ik hier het beste mee omgaan. Mensen zullen ongetwijfeld gaan roepen "lol, gewoon negeren en hij krijgt een -1", echter lost dat het probleem niet op.

Als ik even naar zijn post historie kijk:
En hier kinderen zien we twee Nederlandse jongens die waarschijnlijk vanuit sociale isolement bij anime(japanse gesproken tekenfilms, ik weet ook wel wat over Japan) uitkwamen en toen dachten; Dat wil ik ook!
Ja en het leuke van die Japanbielen is dat ze er meestal zo uitzien;
YouTube: When Ai met Aitor
(He! dat filmpje ken ik)

Ben ik bang dat alleen het wegmodden bij dit soort situaties niet gaat helpen.

Relevante links:

corset in 'nieuws: PUBG brengt update uit om lag op te heffen en deelt 1,5 mi...

En de reacties daaronder.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Op een dergelijke manier discussiëren is niet normaal, ik pak het op. Bedankt voor het melden.

Select * from fish

Dit topic is gesloten.