Beste,
Ik heb zojuist mijn pc opgestart en toen viel 1 scherm uit. Ik heb 1 beeldscherm aangesloten met een HDMI kabel. De 2de monitor heb ik aangesloten met een Displayport naar HDMI kabel. Helaas heeft mijn videokaart geen 2de aansluiting voor HDMI.
Alleen de monitor die met HDMI is verbonden doet het. Zodra ik mijn HDMI kabel aansluit op m'n andere monitor, doet deze het wel en mn andere niet.
Beetje vreemd verhaal dit. Hieronder mijn Specs:
Graphics card: MSI GTX960 4GB Gaming Edition
CPU: Intel core i5-8600K
Motherboard: MSI Z370 gaming pro carbon AC
RAM: G.skill tridentZ DDR4 (2x8GB) 3000Mhz
SSD: Samsung 960 EVO M.2 250GB
HDD: WD Blue WD10EZEX (1TB)
Power supply: Seasonic Focus+ Gold 550W
Ik heb deze specs nog maar een maand. Ik denk dat het aan mijn videokaart ligt? De videokaart heb ik begon 2016 gekocht. De rest van mn componenten een maand geleden
Ik hoor van u.
Ik heb zojuist mijn pc opgestart en toen viel 1 scherm uit. Ik heb 1 beeldscherm aangesloten met een HDMI kabel. De 2de monitor heb ik aangesloten met een Displayport naar HDMI kabel. Helaas heeft mijn videokaart geen 2de aansluiting voor HDMI.
Alleen de monitor die met HDMI is verbonden doet het. Zodra ik mijn HDMI kabel aansluit op m'n andere monitor, doet deze het wel en mn andere niet.
Beetje vreemd verhaal dit. Hieronder mijn Specs:
Graphics card: MSI GTX960 4GB Gaming Edition
CPU: Intel core i5-8600K
Motherboard: MSI Z370 gaming pro carbon AC
RAM: G.skill tridentZ DDR4 (2x8GB) 3000Mhz
SSD: Samsung 960 EVO M.2 250GB
HDD: WD Blue WD10EZEX (1TB)
Power supply: Seasonic Focus+ Gold 550W
Ik heb deze specs nog maar een maand. Ik denk dat het aan mijn videokaart ligt? De videokaart heb ik begon 2016 gekocht. De rest van mn componenten een maand geleden
Ik hoor van u.