• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Topicstarter
dit is afgesplitst naar een apart topic

Hopelijk wordt mij niet kwalijk genomen dat ik dit topic kaap. Maar ik zit met een soortgelijk probleem en dit topic heeft me al erg geholpen.

Mijn situatie:

In 2017 werkte ik op een (fulltime) jaarcontract. Dat contract eindigt op 31 december. De werkgever heeft mij een nieuw jaarcontract aangeboden maar dat heb ik geweigerd en er is net voor de feestdagen mondeling toegezegd dat ze mij alsnog een vast contract zullen aanbieden. Het probleem: Vanwege de feestdagen draaien de ambtelijke molens bij personeelszaken langzaam en ik heb nog geen nieuw contract ontvangen. Ik verwacht het voor de jaarwisseling ook niet meer.

Dat betekent dat de nieuwe afspraken niet op papier staan maar ik word op 2 januari wel weer op m'n werk verwacht. Gezien het onderstaande artikel kan dat gezien worden als stilzwijgend akkoord gaan met een nieuw jaarcontract.
arbeidsrechter.nl

Het is mogelijk dat partijen onderhandelen over het wel of niet aangaan van een nieuwe arbeidsovereenkomst, terwijl de medewerker doorwerkt na het verstrijken van de oorspronkelijke arbeidsduur. Dit kan zich bijvoorbeeld voordoen als de werkgever schriftelijk en een maand van te voren heeft aangegeven tegen welke voorwaarden hij de overeenkomst wil voortzetten, terwijl de werknemer die doorwerkt daarover de onderhandeling is aangegaan. Vermoedelijk geldt hiervoor dat de werkgever enkel een voortzetting wenst tegen de andere voorwaarden, zodat de werknemer op meer geen aanspraak heeft. Zijn de andere voorwaarden niet schriftelijk of te laat aangezegd, dan kan de werknemer aanspraak maken op voortzetting tegen de zelfde voorwaarden (artikel 7:668 lid 4 BW). Een werkgever of werknemer doet er dan ook verstandig aan om voor de ingang van het contract, over de andere voorwaarden overeenstemming te bereiken (art 7:668 lid 4 BW).
Ik wil absoluut geen nieuw jaarcontract maar ik aarzel om op mondelinge afspraken te vertrouwen aangezien mijn ervaringen met mondelinge afspraken, niet alleen bij deze werkgever, niet zo goed zijn.

Wat kan ik doen? Ik kan natuurlijk weigeren om op 2 januari weer aan de slag te gaan, zolang de nieuwe afspraken niet op papier staan, maar ik wil niet het conflict opzoeken als het niet hoeft.

Voor de duidelijkheid: Mijn weigering om een jaarcontract te tekenen staat op email. Is dit voldoende om later aan te tonen dat van "stilzwijgende verlenging" van het jaarcontract geen sprake is? Of weegt het zwaarder dat ik op 2 januari gewoon weer aan het werk ben?

[ Voor 0% gewijzigd door Rukapul op 29-12-2017 13:45 ]

• Milmoor
  • Laatst online: 23-09 07:02

Milmoor

Footsteps and pictures.

@downtime Ik zou toch echt een nieuw topic aanmaken.

Mondelinge overeenstemming is voldoende, maar bewijzen kan een probleem zijn. Stuur een tweede mailtje waarom je samenvat wat de nieuw situatie is: per 1 januari vast contract, papierwerk volgt?

[ Voor 3% gewijzigd door Milmoor op 29-12-2017 14:33 ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:56
Sowieso gewoon naar je werk gaan en niet wegblijven. Daar schiet je niets mee op.
Dreigen met vertrek kun je altijd nog doen als je bereid bent weg te gaan als je geen vast contract krijgt. Het feit dat je een vast contract wil lijkt me zeggen dat je bij dit bedrijf wil blijven, dus dan heeft het conflict nu opzoeken weinig zin.

Het voornaamste in jouw geval is waarschijnlijk dat je ook andere voorwaarden = ander salaris hebt onderhandeld.
Dat is dan ook het enige waar ik hard over zou zijn: Prima dat het nieuwe contract wat vertraagd is vanwege drukte en feestdagen, maar wel met terugwerkende kracht vanaf 1 januari de nieuwe voorwaarden.
Waarschijnlijk is dat niet eens een probleem als je in week 1 of 2 alsnog je nieuwe contract krijgt en netjes aan het einde van de maand je nieuwe salaris.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
sanderb schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:59:
Sowieso gewoon naar je werk gaan en niet wegblijven. Daar schiet je niets mee op.
Euhm in dit geval wel denk ik, als hij op 2 jan terug binnenkomt in het bedrijf heeft hij geen poot meer om op te staan? Heel leuk als je dan enkel mondelinge beloftes hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
Tarkin schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:06:
[...]

Euhm in dit geval wel denk ik, als hij op 2 jan terug binnenkomt in het bedrijf heeft hij geen poot meer om op te staan? Heel leuk als je dan enkel mondelinge beloftes hebt
En welke poot hij heeft dan om op te staan als hij op 2 jan thuisblijft?
Er verandert helemaal niets wanneer hij op 2 jan thuisblijft, behalve dat je een hoop gedonder kan krijgen omdat zijn baas in de veronderstelling is dat het allemaal nog prima op tijd kan (netjes is het niet).

Het enige wat hij ermee opschiet is dat hij dan bij vertrek per direct zijn spullen kan pakken in plaats van nog twee maanden blijven zitten (opzegtermijn) inclusief het salaris van die maand.

Denk je dat die werkgever makkelijker dat nieuwe contract regelt als TS gewoon op komt dagen, zijn werk doet en vraagt waar zijn nieuwe contract is? Of denk je dat de werkgever onder de indruk is als TS thuisblijft en een dreigmail stuurt?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2019 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:45
Ik krijg de indruk dat je werkgever niet de intentie heeft om je ieder moment de deur uit te kunnen zetten of iets dergelijks, maar los daarvan vind ik het gewoon een heel vreemd signaal van je werkgever naar zijn werknemers. We komen nota bene net uit een economische crisis en zelfs nog los daarvan is dit stukje zekerheid voor veel mensen erg belangrijk.

Bespreek dit intern en leg de situatie open en bloot op tafel. Ga niet uit van allerlei aannames die je (wellicht met behulp van dit topic) doet en maak heldere afspraken die uiteindelijk ergens op papier komen. Als er straks nog lijken uit de kast komen ben jij de enige die daar echt de dupe van kan worden. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gewoon je baas een mailtje sturen en vragen of hij ff wil bevestigen dat je per 1 januari een contract voor onbepaalde tijd krijgt zoals al mondeling overreengekomen. Als je die binnen hebt zit je gebeiteld. De details volgen later wel.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:04

Barrycade

Through the...

Waarom heb je de mondelinge toezegging niet even bevestigd door na het gesprek met je leidinggevende (?) een mailtje met de samenvatting naar m te sturen?

Dan was je een rustige jaarwisseling tegemoet gegaan.

Wellicht verstandig om dat alsnog te doen;

Beste manager,

Wegens het nog niet ontvangen van een aangepast contract naar aanleiding van ons gesprek verleden week wil ik hierbij aangeven dat wij het volgende zijn overeengekomen;
vast contract
loonsverhoging
etc

Ik hoop dat we dit snel op papier kunnen laten zetten door HR welke door einde jaar helaas niet in staat zijn gebleken om dit te doen.

Alvast een goed 2018 en ik zie je de 2e.

Groetjes Downtime

Edit damn te langzaam getypt ;) Eagle was me voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Barrycade op 29-12-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 09:45
Zoals al gemeld werd, even een mail laten opstellen waarin de afspraken vastgelegd zijn. Dan heb je bewijs en kun je 2 jan gewoon aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Waarom niet gewoon even de telefoon pakken en overleggen?

UItleggen dat je graag op 2 januari een kwartiertje eerder wil komen om het contract zoals besproken is te ondertekenen en dan op goede voet met een oliebol in de hand aan de slag gaan.
Mocht de werkgever hier andere ideeen over hebben dan kan hij dat meteen duidelijk maken.

Weet iedereen meteen waar hij aan toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Hou er rekening mee dat als je een nieuw jaarcontract weigert dat je geen recht meer heb op uitkering of ww.
Dus je moet wel wat anders hebben daarna.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 20:27
ErikRo schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:36:
Hou er rekening mee dat als je een nieuw jaarcontract weigert dat je geen recht meer heb op uitkering of ww.
Dus je moet wel wat anders hebben daarna.
Moet niet, hij is niet verplicht te werken. Los daarvan mosterd na de maaltijd; de weigering heeft al plaatsgehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
sanderb schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:13:
[...]

En welke poot hij heeft dan om op te staan als hij op 2 jan thuisblijft?
Er verandert helemaal niets wanneer hij op 2 jan thuisblijft, behalve dat je een hoop gedonder kan krijgen omdat zijn baas in de veronderstelling is dat het allemaal nog prima op tijd kan (netjes is het niet).

Het enige wat hij ermee opschiet is dat hij dan bij vertrek per direct zijn spullen kan pakken in plaats van nog twee maanden blijven zitten (opzegtermijn) inclusief het salaris van die maand.

Denk je dat die werkgever makkelijker dat nieuwe contract regelt als TS gewoon op komt dagen, zijn werk doet en vraagt waar zijn nieuwe contract is? Of denk je dat de werkgever onder de indruk is als TS thuisblijft en een dreigmail stuurt?
Als de TS thuisblijft dan is z'n jaarcontract gewoon afgelopen en heeft de werkgever geen poot om op te staan.
Als de TS op 2 jan aan de slag gaat met goede verwachtingen en de WG zegt dan doodleuk dat het gewoon een verlenging is (wat hij eerder al weigerde), dan sta je daar en kan je je jaarcontract uitdoen?

Ik vind het knap dat je er zomaar vanuitgaat dat de baas de beste bedoelingen heeft. Indien hij dat echt had dan was er nu al een getekend contract of op z'n minst een mailtje hierover. Nu heeft hij enkel mondeling contract.

Er zijn hier ook genoeg topics over te vinden van managers die eerst poeslief waren en daarna je met een kluitje in het riet sturen. Dus een beetje voorzichtigheid is wel geboden me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:30:
[...]

Ik heb het idee dat de relatie met de werkgever gewoon goed is (hij wil blijven) en dat personeelszaken traag is in deze periode is zeer aannemelijk. Wegblijven zou wel eens kwaad bloed bij de baas kunnen zetten. (en begrijpelijk).
Inderdaad. Ik wil graag blijven, heb verder weinig te klagen bij deze werkgever, maar dan moeten afspraken wel nagekomen worden. Dat is nu het breekpunt.
Ik heb nu wel een mondelinge toezegging maar die had ik vorig jaar ook al en die werd toen overruled door management vanwege "nieuw beleid". Ik heb nu weer een mondelinge toezegging, nu met steun van management, maar ik ben er nog steeds niet helemaal gerust op. Iets zegt me dat PO zelf nog dwars kan liggen vanwege datzelfde "nieuwe beleid". Ik heb zulke situaties helaas vaker meegemaakt.

Het conflict gaat overigens ook niet verder dan de contractduur. Dat is letterlijk het enige onderwerp van discussie.
Ik zou een mail naar de baas en personeelszaken met de samenvatting en wijzigingen per januari (vast contract, evt salaris ed) die afgesproken zijn.. Met het verzoek dit te bevestigen. Als het een beetje mee zit krijg je de reactie terug.
Waarschijnlijk is dat het beste. Met mijn directe chef kan ik goed overweg, en die wil ook dat ik blijf, maar hij neemt in dit geval de beslissingen niet. Anders was er waarschijnlijk nooit een probleem geweest.
Wouterkaas schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:39:
Ik krijg de indruk dat je werkgever niet de intentie heeft om je ieder moment de deur uit te kunnen zetten of iets dergelijks, maar los daarvan vind ik het gewoon een heel vreemd signaal van je werkgever naar zijn werknemers. We komen nota bene net uit een economische crisis en zelfs nog los daarvan is dit stukje zekerheid voor veel mensen erg belangrijk.
Daar was ik ook verbaasd over. Vooral omdat ze zelf zeggen dat het zo moeilijk is om aan personeel te komen.
The Eagle schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:45:
Gewoon je baas een mailtje sturen en vragen of hij ff wil bevestigen dat je per 1 januari een contract voor onbepaalde tijd krijgt zoals al mondeling overreengekomen. Als je die binnen hebt zit je gebeiteld. De details volgen later wel.
Barrycade schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:47:
Waarom heb je de mondelinge toezegging niet even bevestigd door na het gesprek met je leidinggevende (?) een mailtje met de samenvatting naar m te sturen?

Dan was je een rustige jaarwisseling tegemoet gegaan.

Wellicht verstandig om dat alsnog te doen;
Dat zal ik dit weekend dan maar doen. Als er toch discussie ontstaat, bijvoorbeeld met PO, dan wil ik zwart op wit kunnen laten zien dat er geen sprake is van "stilzwijgend accepteren". Inderdaad dom dat ik dat niet meteen heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

NOFI maar je topic is van gister, je topicstart lijkt over een uitspraak te gaan van voor de feestdagen (kerst?) en vandaag is de laatste werkdag.

Is het weekend (dus bijna 10 dagen na de toezegging) dan niet redelijk laat noch afgeziej van het feit dat je mogelijk dus een OOF-reply krijgt tot 2 januari?

Of mis ik wat; het is nu 16:00. Ik had nu nog geprobeerd iemand te spreken te krijgen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 09:45
MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:03:
NOFI maar je topic is van gister, je topicstart lijkt over een uitspraak te gaan van voor de feestdagen (kerst?) en vandaag is de laatste werkdag.

Is het weekend (dus bijna 10 dagen na de toezegging) dan niet redelijk laat noch afgeziej van het feit dat je mogelijk dus een OOF-reply krijgt tot 2 januari?

Of mis ik wat; het is nu 16:00. Ik had nu nog geprobeerd iemand te spreken te krijgen...
Inderdaad en alles laten vastleggen in een mail anders heb je het alsnog alleen mondeling

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:04

Barrycade

Through the...

Tarkin schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:58:
[...]

Als de TS thuisblijft dan is z'n jaarcontract gewoon afgelopen en heeft de werkgever geen poot om op te staan.
Als de TS op 2 jan aan de slag gaat met goede verwachtingen en de WG zegt dan doodleuk dat het gewoon een verlenging is (wat hij eerder al weigerde), dan sta je daar en kan je je jaarcontract uitdoen?

Ik vind het knap dat je er zomaar vanuitgaat dat de baas de beste bedoelingen heeft. Indien hij dat echt had dan was er nu al een getekend contract of op z'n minst een mailtje hierover. Nu heeft hij enkel mondeling contract.

Er zijn hier ook genoeg topics over te vinden van managers die eerst poeslief waren en daarna je met een kluitje in het riet sturen. Dus een beetje voorzichtigheid is wel geboden me dunkt.
Wat een bak negatieve energie hier in je post.

Er is blijkbaar een mondelinge overeenkomst. Deze telt natuurlijk beide kanten op.

Dus thuisblijven is gewoonweg de afspraken niet nakomen. Ook voor TS.

Ik werk bij een groot internationaal bedrijf met HR in een ander land. Een wijziging neemt bij ons gewoon tijd in beslag. Ik denk dat ik het ook niet voor 2018 geregeld zou kunnen hebben.

Ik zou wél een mail sturen naar TS met de afspraken zodat hij tenminste iets in handen zou hebben.

Maar hé ik ben zijn manager niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
Tarkin schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:58:
[...]

Dat ligt er helemaal aan welke voorwaarden er in het huidige contract staan. Alleen als er in dat contract geen opzegtermijn staat beschreven zou het betekenen dat TS nogmaals voor 1 jaar "vast zit".
Als dat daadwerkelijk zo is, dan is het überhaupt vreemd dat TS daarmee akkoord gegaan is. Een maand opzegtermijn is de norm en zal er in veruit de meeste gevallen ook in staan.
Indien die maand opzegtermijn er wel in staat, kan de TS per de 1e van feb opzeggen en per 1 maart stoppen...ofwel...nog twee maanden doorwerken en in de tussentijd naar wat anders zoeken.

Dus TS..wat staat er in je huidige contract?

Als die opzegtermijn er niet in staat, zou dat voor mij reden zijn om op de tweede naar kantoor te gaan en de ernst van de situatie daar ter plekke uit te leggen en een schriftelijke toezegging vragen.
Krijg je die niet, dan zou ik niet voor zo'n werkgever willen werken, maar dat is aan de TS..

Hoe dan ook is niet op komen dagen vragen om problemen. Je hebt zelf namelijk ook verdomde weinig pootjes meer om op te staan... In dat geval ben je namelijk gewoon werkeloos en heb je helemaal nergens meer recht op bij die werkgever en hoef je ook niet te verwachten dat er naar je geluisterd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Topicstarter
sanderb schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:31:
[...]

Dus TS..wat staat er in je huidige contract?
Het jaarcontract is tussentijds opzegbaar. Maar dat is niet zo relevant.
Hoe dan ook is niet op komen dagen vragen om problemen. Je hebt zelf namelijk ook verdomde weinig pootjes meer om op te staan... In dat geval ben je namelijk gewoon werkeloos en heb je helemaal nergens meer recht op bij die werkgever en hoef je ook niet te verwachten dat er naar je geluisterd wordt.
Niet op komen dagen is ook niet aan de orde. Daarmee zou ik m'n eigen ruiten zeker ingooien. Ik wil alleen voorkomen dat het achteraf verkeerd uitgelegd kan worden als ik wel kom werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:54
In principe verleng je gewoon met een jaar als je gaat werken zonder nieuw contract, maar de wet verbiedt jullie niet om tussentijds een nieuw contract op te stellen.
Als manager op 15 januari met een contract voor onbepaalde termijn komt aanlopen en jij ondertekent die geldt vanaf dat moment gewoon het nieuwe contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:16
Er zou ook een gespreksverslag moeten zijn van het mondelinge gesprek waarbij de afspraak is gemaakt om het contract om te zetten naar onbepaalde tijd.

Krijg je dat niet dan maak je dat zelf en laat je de leidinggevende dat even ondertekenen.

Of je stuurt het verslag gewoon naar je leidinggevende..
Die zal niet tegensputteren want dat is toch afgesproken..

Maar ik denk dat het wel goedkomt want anders ga jij elke dag vragen om dat contract een jaar lang.. en dat denk ik niet dat ze dat willen.

[ Voor 39% gewijzigd door boyette op 30-12-2017 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
Mondelinge afspraken zijn niet altijd rechtsgeldig (denk aan huis kopen, maar kan me voorstellen dat er op arbeidsgebied ook wel wat speelt) en al zou het rechtsgeldig zijn moet je kunnen aantonen dat de afspraak er ook echt was. Als het een welles nietes spelletje wordt sta je niet sterk. Aan de andere kant als de relatie met je leidinggevende verder prima is zou je hem best kunnen vertrouwen. HR afdelingen zijn nu eenmaal traag... Oftewel laat hem even via email de conclusie bevestigen en werk dan lekker door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milmoor
  • Laatst online: 23-09 07:02

Milmoor

Footsteps and pictures.

@downtime Het is nu weekend. Als er nog geen overleg is geweest, dan is het daarvoor nu te laat. Indien nog niet gedaan, stuur de bevestigende mail! Ik zou erg oppassen met de toon van conversatie: hou deze positief. Dus niet "Ik ben bang voor gedoe, graag bevestiging dat ik in vaste dienst ben". Wel "Fijn dat ik vanaf 1 januari in vaste dienst ben. Ik trakteer bij het afdelingsoverleg op taart.". Dan ligt vast wat er afgesproken is zonder dat je mensen op de tenen staat.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Barrycade schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:17:
[...]

Wat een bak negatieve energie hier in je post.

Er is blijkbaar een mondelinge overeenkomst. Deze telt natuurlijk beide kanten op.

Dus thuisblijven is gewoonweg de afspraken niet nakomen. Ook voor TS.

Ik werk bij een groot internationaal bedrijf met HR in een ander land. Een wijziging neemt bij ons gewoon tijd in beslag. Ik denk dat ik het ook niet voor 2018 geregeld zou kunnen hebben.

Ik zou wél een mail sturen naar TS met de afspraken zodat hij tenminste iets in handen zou hebben.

Maar hé ik ben zijn manager niet :p
Je kan het een bak negativiteit vinden, maar de ervaring leert dat het niet altijd eerlijk verloopt in het werkveld.

Ik zeg ook niet dat hij vanaf nu moet thuis zitten en alle communicatie weigeren, maar een mailtje sturen met daarin duidelijk stellen dat hij wel wilt blijven werken,maar tegen andere arbeidsvoorwaarden dan nu (en wat ze dus al mondeling al hadden) en er is geen man overboord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:02
gewoon op 2 januari naar je werk gaan, als eerste je contract regelen mocht dit toch niet doorgaan dan ben je alleen op je werk om je bureau op te ruimen en wens je de baas een gelukkig nieuw jaar. Je 1 jarige contract eindigt immers automatisch zonder aanzegging.

[ Voor 14% gewijzigd door gielie op 30-12-2017 10:37 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delakhan
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-02-2022
Als je contractduur de enige wijziging is lijkt het mij niet zo moeilijk.

Ik zou je leidinggevende per mail alvast een gelukkig nieuwjaar/prettige jaarwisseling (wat je fijner vind...) wensen en danken voor het vertrouwen dat hij in je getoond heeft vanwege de omzetting van je jaarcontract naar één van onbepaalde tijd.

Komt positief over en geen kans op ongewenste verlenging.
Pagina: 1