Op donderdag 12 juli 2001 14:15 schreef Logitech het volgende:
Ja, GaMeOvEr dat is waar.
Ik heb aleen zeer slechte ervaring met PowerColor, dus vandaar.
(Irq problemen ect.)
En elke test die ik lees waar PowerColor aan mee doet verliest PowerColor.
(Pc-Active jaargang 13 maart 2001.)
Ik hoop dat ik de Intel Pentium III-700 vandaag of morgen krijg, dan heb ik ook weer een betere procesor.
Verder mensen nog sugesties?

In de meest recente test op t.net onder de GF3's bleek ook weer erg weinig verschil in snelheid tussen de verschillende merken te zitten.
Ik denk dat PowerColor wel goed is. Misschien ziet 2D er een beetje blurry uit.
Wat betreft dat IRQ-probleem, aangezien het een AGP-kaart betreft, denk ik niet dat het aan de kaart ligt...
OK, PowerColor verliest elke test. So what ?? Het gaat om de onderlinge verschillen. Als de verschillen 3-5% zijn, is de PowerColor toch heel interessant.
Nu ff over resoluties:
Ik heb zelf een GF1DDR en speel het liefst op 1280x1024@32-bit. Helaas eisen de recentere spellen vaak wat meer, dus moet ik terug naar 1024x768@32-bit.
Wil je alleen 1024x768 spelen, dan is een TNT2 Ultra, GF1DDR, GF2MX of G450 (Matrox = mooi 2D beeld) voldoende.
Wil je meer, dan is een GF2GTS of hoger wel aan te raden. Een RadeOn kan natuurlijk ook.
De Kyro 2 is wel leuk, maar vergeet niet dat ie relatief veel driver-problemen heeft
Edit: BTW, het systeem in mijn sig is ook werkelijk mijn systeem: kijk maar: GF1DDR!