Photo's: How To

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 22:51
Allright mensen ik heb een how to guide nodig voor Photo's. Het is best beschamend hoe slecht ik daar in ben, ik werk met super veel software en hardware en deze app is dus beter dan mij :(.

-Indien ik een foto neem met mijn iPhone, wordt die dan automatisch naar Photo's geduwt? Ik heb de icloud
sync afgezet wegens plaats besparing. Ik heb gezien dat mijn vriendin haar iPad gewoon onbruikbaar werd
omdat ze nooit haar foto's begon off te loaden naar andere storage en ook haar iCloud zat bomvol.

- Hoe krijg ik het zo dat foto's in die app ook apart te verkrijgen zijn in "pictures" en niet onder 1 file van Photo's?

- Waar gebruiken jullie die app zoal voor? Licht bewerken van foto's lijkt me wel tof, ik ben er geen pro in dus een beetje hier en daar zou genoeg zijn om mij te laten starten.

[ Voor 24% gewijzigd door Lyca op 29-12-2017 12:36 . Reden: Stuk vergeten ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Lyca schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:34:
Allright mensen ik heb een how to guide nodig voor Photo's. Het is best beschamend hoe slecht ik daar in ben, ik werk met super veel software en hardware en deze app is dus beter dan mij :(.

-Indien ik een foto neem met mijn iPhone, wordt die dan automatisch naar Photo's geduwt? Ik heb de icloud
sync afgezet wegens plaats besparing. Ik heb gezien dat mijn vriendin haar iPad gewoon onbruikbaar werd
omdat ze nooit haar foto's begon off te loaden naar andere storage en ook haar iCloud zat bomvol.

- Hoe krijg ik het zo dat foto's in die app ook apart te verkrijgen zijn in "pictures" en niet onder 1 file van Photo's?

- Waar gebruiken jullie die app zoal voor? Licht bewerken van foto's lijkt me wel tof, ik ben er geen pro in dus een beetje hier en daar zou genoeg zijn om mij te laten starten.
Er zijn verschillende routes:

Betaal een euro per maand en je kunt gewoon via iCloud synchroniseren. De bewerkingsmogelijkheden binnen iCloud Photo is voor klein huis/tuin/keuken gebruik acceptabel. Foto’s kun je binnenhalen met iCloud sync op je Windows pc of de Mac app photos.
Optie twee is gebruik maken van Google photos. Oneindige opslag voor nop met ook hier wat simpele bewerkingstools en filters waar je voorlopig prima mee uit de voeten kan. Je foto’s kun je via Google cloud overal bekijken en bewerken.
Optie 3 is serieus aan de gang gaan met Adobe lightroom app en dat combineer met Adobe creative cloud voor €2 per maand. Adobe heeft net zoals Google cloud synchronisatie met haar eigen tools.

Succes en uiteraard is YouTube je vriend als je meer info nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Hi,

Bedankt voor de opties. Nu ik betaal al 1 euro per maand voor de Opslag en dat is 50GB indien ik me niet vergis. Ik gebruik die opslag ook voor mijn eigen bedrijfje (documentatie/facturatie).
Ik zou dan die sync wel kunnen opzetten, het zou mijn storage niet zomaar opvreten. Ik trek alleen foto's van mijn zoontje :)

Ik zou het wel graag op 1 platform houden en Apple heeft wel een handige app. Ik weet niet of Google die ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 22:12

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Bedankt mensen.

Hoe kan ik nog die files in mijn Mac aanpassen? Ik wil liever afzonderlijke foto files zien dan 1 file "Photos Library"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:15

nelizmastr

Goed wies kapot

Je moet kiezen. Of geen Foto’s bieb en losse bestanden of een centrale bibliotheek in één bestand. Dat alles in een enkele bieb komt is zoals Foto’s is ontworpen. Of je moet alle foto’s dubbel willen hebben en ze zonder iCloud per kabel overbrengen via Fotolader ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je kunt rechtsklikken op de library en dan "Show Package Contents" selecteren, even bladeren naar de juiste folder en je ziet alle foto's als losse bestanden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1