Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-11 22:36
Sinds enkele dagen wordt de verwarming niet meer warm.
Ik was lekker bezig met opstookprotocol (nieuwbouw) en heb iedere dag de knop van de vloerverwarming 5 graden lager gedraaid. Tot 20, lager ging ie niet. Daarna weer omhoog gedraaid naar 25 maar toen ik vanmorgen in het huis kwam was het 10 graden.
De ketel op zolder geeft in de display 0,0 aan. Volgens de installateur is dat de waterdruk. Dus bijgevuld. Maar hij blijft op 0,0 staan.
Beneden bij de vv staat de druk op 2. De thermostaat staat op 18.

Er is wel warm water.
De ketel lijkt af en toe op te starten en geeft dan de cijfers 4 - 7 - 3
Deze staan natuurlijk net niet in de handleiding.

Iemand een gouden tip? De monteur kan pas over een week komen....

Het betreft een intergas kombi compact hreco36

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Je vult bij en er bouwt geen druk op? ik zou bijna zeggen dat er ergens iets lek is.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:27
Of druk sensor in de keten kapot. Systeem wel ontlucht na het vullen? Melden bij de bouwer zij dienen dit op te lossen.

De twee bar beneden suggereert dat je boven 1bar moet hebben. Aangezien de druk met 1bar per 10 meter toe neemt.

• miles
Verhip, na aantal keer aan en uit zetten komt er wel 1,9 in scherm te staan en nu geeft de thermostaat ook aan dat ie aan het verwarmen is. Tnx allemaal.

• miles
Ketel is de rest van de dag blijven lopen.
Ik vraag me wel af hoe de druk nu op 0 heeft kunnen staan. Tot een paar dagen terug werkte alles gewoon.
Uiteraard zal ik morgen de druk weer controleren. Een lek in het systeem van de vv lijkt me een kleine ramp😬