PC start om "onverklaarbare reden" terug op

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimsomnia
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-01 08:54
Hoi,

Eerst dit:Ik weet niet of dit het juiste subforum is om dit te plaatsen.

De titel zegt het al, op de meest mogelijke en onmogelijke momenten start de PC terug op(2-3 keer per dag).

Heel af en toe heb ik een BSOD maar ik heb het ingesteld om niet direct terug op te starten zodat je de tijd hebt om de boodschap tenminste te kunnen lezen.

Het gebeurt zowel als ik de PC gebruik als wanneer die niet in gebruik is en het gaat niet om updates.
Ik heb Shutdownblocker geïnstalleerd maar die doet dus duidelijk zijn werk niet.

Ergens had ik gelezen om het programma WinCrashReport te installeren, maar daar vind ik geen gegevens over enige crashes, misschien werkt dit enkel met een BSOD?

Iemand enige verklaring? Alvast bedankt voor elke reactie en een prettig nieuwjaar!!

W10 Pro 64 bit AMD

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Je kan natuurlijk een foto van de BSOD maken. Dan heb je die info in ieder geval en kan je googlen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimsomnia
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-01 08:54
Goed idee!

Maar ja mijn probleem is het heropstarten zonder aanleiding........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.j.deroos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 02:02
Er kunnen heel veel oorzaken achter zitten, van o.a. een software "iets" tot temperatuurprobleem. Heb je onlangs iets geinstalleerd of een update gehad waarna het gedonder begon? Of wordt je systeem wellicht wat heet?