heeft er iemand mischien wat plaatjes of specs van dit dingetje?? iemand bood mij zo`n ding aan voor 100 piek, heb bij packardbell gevraagd maar daar wisten ze van niks
hint: probeer PALM Easypad 100 eens...
zoek eens op easypad 100 ofzo...
zoek eens op easypad 100 ofzo...
hmm heb ik al geprobeerd en van de search wordt je ook niet veel wijzer helaas.....
was wel een pacardbell
was wel een pacardbell
moet je eens [search=easypad] doen ,daar staat onwijs interessante info over je "easypad"
quote: FerryHeibrink
ik kan er van iemand van school een kopen een Packard Bell easypad 100 die volgens packardbell niet bestaat ! denk dat dat niet zo'n goed idee is als zelfs PB ontkent dat ze die pda hebben.
hmmm heel vaag maar nu heb ik nog geen specs of is dit ding soms zoiets als wat je altijd bij de xfiles ziet?
ik kan er van iemand van school een kopen een Packard Bell easypad 100 die volgens packardbell niet bestaat ! denk dat dat niet zo'n goed idee is als zelfs PB ontkent dat ze die pda hebben.
hmmm heel vaag maar nu heb ik nog geen specs of is dit ding soms zoiets als wat je altijd bij de xfiles ziet?
Het is dan ook een palm...Op donderdag 12 juli 2001 11:22 schreef rolandO het volgende:
quote: FerryHeibrink
Use The Fabulous Search
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()