Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Ik wil graag een pc for day to day trading, en wat gaming (Overwatch)
[i]Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. traden dus.
Welke software ga je gebruiken? Binance/Kraken
Wil je gaan gamen? ja, overwatch 1080p graag.
Wat mag het systeem gaan kosten? rond 800/900
[i]Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 900 is mijn max dat moet inc 2 monitoren
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model externe hardeschijf van 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een compleet systeem waarbij ik zonder issue day to day kan traden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. nee niet echt.
Ga je overklokken? nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? standaart is genoeg als het me wensen maar vervult
Wat verwacht je van ons?[i]
Een goed advies zodat ik met me budget het meeste eruit kan halen, denk bijvoorbeeld aan of 16 gig op zo een systeem overkill is of juist niet!
[i]Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. traden dus.
Welke software ga je gebruiken? Binance/Kraken
Wil je gaan gamen? ja, overwatch 1080p graag.
Wat mag het systeem gaan kosten? rond 800/900
[i]Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 900 is mijn max dat moet inc 2 monitoren
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model externe hardeschijf van 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een compleet systeem waarbij ik zonder issue day to day kan traden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. nee niet echt.
Ga je overklokken? nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? standaart is genoeg als het me wensen maar vervult
Wat verwacht je van ons?[i]
Een goed advies zodat ik met me budget het meeste eruit kan halen, denk bijvoorbeeld aan of 16 gig op zo een systeem overkill is of juist niet!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 90,- | € 90,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 173,01 | € 173,01 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 65,95 | € 65,95 |
| 2 | LG 24MP59G-P Zwart | € 151,90 | € 303,80 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 96,29 | € 96,29 |
| 1 | Corsair CX450M | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Kingston A400 120GB | € 47,- | € 47,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 938,06 | |