Hallo tweakers,
bij deze mijn vraag aan jullie om mee te denken: Hoe verbeter ik dit oude beestje nog, met minimale kosten? Loop er tegenaan dat ik bij Witcher 3 over het algemeen onder de 30FPS blijf hangen. Is toch wel vervelend, zo'n stotterend beeld.
Ik zoek een?
Geen flauw idee welk onderdeel. Hetgeen met de minste bijkomende kosten de meeste verbetering zal geven. En ja, ik weet dat een SSD op dit moment het meeste zal opleveren, dus dat staat als eerste op mijn lijstje. Maar daarna? Geen idee.
Wat is je budget?
~€200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik deze computer als game-pc, hoofdzakelijk Witcher 3, Ashes of the Singularity, en soms wat retro Civ4.
bij deze mijn vraag aan jullie om mee te denken: Hoe verbeter ik dit oude beestje nog, met minimale kosten? Loop er tegenaan dat ik bij Witcher 3 over het algemeen onder de 30FPS blijf hangen. Is toch wel vervelend, zo'n stotterend beeld.
Ik zoek een?
Geen flauw idee welk onderdeel. Hetgeen met de minste bijkomende kosten de meeste verbetering zal geven. En ja, ik weet dat een SSD op dit moment het meeste zal opleveren, dus dat staat als eerste op mijn lijstje. Maar daarna? Geen idee.
Wat is je budget?
~€200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik deze computer als game-pc, hoofdzakelijk Witcher 3, Ashes of the Singularity, en soms wat retro Civ4.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 97,- | € 97,- |
| 1 | Gigabyte GA-990XA-UD3 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Asus GTX780-DC2OC-3GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 500GB | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 41,32 | € 41,32 |
| 1 | Antec Twelve Hundred | € 0,- | € 0,- |
| 2 | LG 22EN43T-B Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 59,50 | € 59,50 |
| 2 | Crucial Ballistix Sport BLS4G3D1609DS1S00CEU | € 38,49 | € 76,98 |
| 2 | Crucial Ballistix Tactical LP BLT4G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | PC Power & Cooling Silencer 750 Quad | € 0,- | € 0,- |