Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Problemen met videokaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• potverdikkies
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 06-09-2019
Een hele goeieavond.

Ik had 24 december een gigabyte gtx 1080 windforce oc gekocht, gisteren binnen gekregen, gelijk in me pc gestopt, drivers geupdate en ermee gegamed. Geen problemen niks.
Sinds vandaag heb ik er juist problemen mee, ik kan niet meer gamen want als ik een game opstart en later in me game of soms direct krijg ik iets roze op me beeld waarna me beeld vast loopt en later de game laat crashen en me weer naar bureaublad laat gaan. Zie foto http://i67.tinypic.com/if01vn.jpg
Verder zijn de temperaturen van mijn CPU en GPU gewoon normaal, de cpu gaat meestsl niet hoger dan de 40 graden en de GPU 60 graden.

Ik heb op het internet al rond gezocht alleen niks gevonden, ik denk zelf dat het aan mijn voeding ligt maar weet niet zeker en daarom vraag ik om hulp.

Mijn specs zijn:
I7-4790k
Corsair H80i v2 koeler
16 GB DDR3 1600 mhz ram
MSI Z97S-SLI-Krait-Edition
1 SSD en 2 HDD (types weet ik niet uit me hoofd ben op dit moment niet thuis)

Alle reacties

• Netoj
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
Heb je de vorige drivers verwijdert met een programma zoals DDu ? dat zou anders de problemen kunnen verklaren. Of anders toch voor rma terug sturen en is die kapot.

• potverdikkies
Ik heb toen ik hem binnen kreeg, eerst nog dervoor de drivers weggehaald alleen niet met een progamma zoals DDu.
Is dat heel erg dan?

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Zonder te gamen met deze game geen probleem ?
Lijkt mij een melding van de game die je speelt ipv de videokaart

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• route99
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18:57
RMA lijkt me.

• potverdikkies
Nee als ik gewoon yt kijk of op de browser zit heb ik geen last, echt bij het gamen.
En het is bij elke game en niet toevallig bij GTA wat je op de foto ziet.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Nieuwe kaart of gebruikte ?

• potverdikkies
Nieuw gekocht bij megekko

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Meld het hun

• potverdikkies
Net gedaan, wou ook nog even extra weten en daarom heb ik het hier ook gepost maar nog bedankt alvast
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True