Final Fantasy 9 vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07
Op CD 3 sta je op een gegeven moment in de woestijn, met 4 "holen". 1 hiervan is Kuja's paleis, dat weet ik. Maar hoe kom je in zo'n hol. Als ik op het rondje druk gebeurt er niets. Weet iemand het???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55
Eén van die holen is de goede, volgens mij linksboven maar ik weet niet zeker. Daarheen lopen en kruisje, da's volgens mij alles. Maar misschien is het randomized, dan moet je gewoon blijven proberen. Boeie, die monsters in de desert leveren lekker veel EXP en AP op...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• GZ
Als ik kruisje indruk gebeurt er juist niets. Bij geen van allen, das juist het vreemde.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55
Zou wel moeten... weird.

Check the Faqs eens op www.gamefaqs.com

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• GZ
Had ik allang gedaan maar kon niets vinden :(

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 15:56

Zydell

* * * * *

Ik zit zelf nu op een punt dat je kunt vliegen met het hele schoolgebouw (begin/midden 3e (2e speel-) cd)
Weet iemand waar ik heen moet?

• GZ
Op donderdag 12 juli 2001 17:29 schreef W-SurFeR het volgende:
Ik zit zelf nu op een punt dat je kunt vliegen met het hele schoolgebouw (begin/midden 3e (2e speel-) cd)
Het gaat hier over FF. Jij zal dan wel verder dan ik zijn.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:07
Erm heb jij het nu niet over FF8 ??

iRacing Profiel

Verwijderd

schoolgebouw... tsssssssss...

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:43
Ik vind de term schoolgebouw al overdreven...
Laat staan FFVIII in een FFIX topic...
Hoe bedoel je off-topic :P
In ieder geval.....Je vliegt de hele tijd met het "schoolgebouw" (=Balamb Garden) op een gegeven moment....
Je kan op de "brug" hints krijgen over waar je heen moet... (ooit gehoord van de storyline volgen, wordt al veel duidelijk dan ;))
In ieder geval, als je nog vragen hebt....mail me dan maar!

• GZ
Weet dan niemand hoe ik in zo'n hol kom. Interreseert mij het nou of er een monster uitkomt of het paleis. Het spel reageert gewoon niet als ik kruisje indruk. Niemand een idee please???

Pagina: 1