PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Eén van die holen is de goede, volgens mij linksboven maar ik weet niet zeker. Daarheen lopen en kruisje, da's volgens mij alles. Maar misschien is het randomized, dan moet je gewoon blijven proberen. Boeie, die monsters in de desert leveren lekker veel EXP en AP op...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Als ik kruisje indruk gebeurt er juist niets. Bij geen van allen, das juist het vreemde.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Had ik allang gedaan maar kon niets vinden
Ik zit zelf nu op een punt dat je kunt vliegen met het hele schoolgebouw (begin/midden 3e (2e speel-) cd)
Weet iemand waar ik heen moet?
Het gaat hier over FF. Jij zal dan wel verder dan ik zijn.Op donderdag 12 juli 2001 17:29 schreef W-SurFeR het volgende:
Ik zit zelf nu op een punt dat je kunt vliegen met het hele schoolgebouw (begin/midden 3e (2e speel-) cd)
Erm heb jij het nu niet over FF8 ??
Op donderdag 12 juli 2001 17:29 schreef W-SurFeR het volgende:
Verwijderd
schoolgebouw... tsssssssss...Op donderdag 12 juli 2001 17:29 schreef W-SurFeR het volgende:
Ik vind de term schoolgebouw al overdreven...
Laat staan FFVIII in een FFIX topic...
Hoe bedoel je off-topic
In ieder geval.....Je vliegt de hele tijd met het "schoolgebouw" (=Balamb Garden) op een gegeven moment....
Je kan op de "brug" hints krijgen over waar je heen moet... (ooit gehoord van de storyline volgen, wordt al veel duidelijk dan
)
In ieder geval, als je nog vragen hebt....mail me dan maar!
Laat staan FFVIII in een FFIX topic...
Hoe bedoel je off-topic
In ieder geval.....Je vliegt de hele tijd met het "schoolgebouw" (=Balamb Garden) op een gegeven moment....
Je kan op de "brug" hints krijgen over waar je heen moet... (ooit gehoord van de storyline volgen, wordt al veel duidelijk dan
In ieder geval, als je nog vragen hebt....mail me dan maar!
Weet dan niemand hoe ik in zo'n hol kom. Interreseert mij het nou of er een monster uitkomt of het paleis. Het spel reageert gewoon niet als ik kruisje indruk. Niemand een idee please???
Pagina: 1