Vraag

• MrRobot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 17:26
Ik heb een nieuwe ALSIR-2000 gekocht, maar er is een probleem met de vandalisme bescherming schakelaar.
Deze detecteert de kap niet waardoor hij direct af gaat bij het inschakelen.
Waarschijnlijk mist er een stukje binnenin en moet hij gewoon terug naar de winkel, maar mocht iemand er ook 1 hebben, hoe ziet het pinnetje er uit binnenin?
Bedankt!
ALSIR-2000 binnenin

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrRobot
Inmiddels zelf opgelost door een strijkkraaltje van de kinderen om het metalen schakelaartje te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282625

Voldoet hij nu aan al uw wensen?? Of nog andere problemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobot
Ja, doet het nu prima, geen klachten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieG
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik wil de sirene uit de app verwijderen zodat ik een nieuwe kan aanmelden dit krijg ik alleen niet voor elkaar doe ongetwijfeld iets niet goed maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er niet zo handig mee ben ☺

In de app geeft hij ook aan dat de sirene offline is.

Alvast bedankt voor jullie eventuele antwoorden 😃

Probleem is inmiddels opgelost.

Nu alleen nogeen probleem met het aanmelden van sirene in de app maar die vraag heb ik al in een ander topic gepost 😊

[ Voor 19% gewijzigd door FrankieG op 30-07-2018 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1193628

Hoi FrankieG,
Ik heb hetzelfde probleem en jij hebt helaas de oplossing er niet bij staan. De Sirene Alsir-2000 staat bij mij ook op Offline met een uitroepteken.
Het zou fijn zijn als iemand een oplossing weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achteraf
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-03 20:46
Ik heb ook het probleem dat de ALSIR-2000 op off line blijft staan. Volgens KAKU moet je dan alles opnieuw installeren; heb dat 1 keer gedaan, maar het probleem kwam weer terug. Daarnaast heb ik uitgelogd en weer ingelogd, de batterijen vervangen en eindeloos gewacht.

Ben ook benieuwd hoe FrankieG dit probleem heeft opgelost.

Update. Op aanraden van Domotica house heb ik de ALSIR-2000 dichterbij de ICS-2000 geplaatst. Hij staat nu binnen een afstand van 10 m en de ALSIR is nu weer online.
Kennelijk is de 70 m, die KAKU aangeeft als maximaal bereik zwaar overdreven.

[ Voor 27% gewijzigd door achteraf op 02-09-2019 10:43 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido_Ste
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 28-12-2022
Zelfde probleem, krijg alarm niet weg uit de app, blijft offline staan. Staat op een meter van de ICS-2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almelo82
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 29-03 14:33
Hier ook probleem met de ALSET-2000 , stond opeens op offline en kreeg hem niet meer aan de praat.
Alles gewist ,de sirene , bewegingssensoren en de afstandsbediening.
Kan het apparaat nu niet meer verbinden .
Wie weet raad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert45
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-01 13:53
Ik had hetzelfde probleem; heb beveiligingssysteem verwijderd in instellingen , daarna ics2000 opnieuw opgestart, uitgelogd en opnieuw ingelogd in de kaku app.
Daarna eerst de geheugens van de sirene en alle sensoren leeg gemaakt ( staat in de handleidingen hoe je dit kunt doen ) Toen de sirene opnieuw gekoppeld met de kaku app ( lukte niet in 1 keer , maar de aanhouder wint ;) , toen dat gelukt was heb ik eerst alle sensoren etc. gekoppeld met de sirene, update van het beveiligingssysteem gedaan in de kaku app ( bij instellingen) EN daarna pas alles sensoren etc. toegevoegd in de kaku app. Alles staat er nu weer in en werkt weer zoals het hoort, weet alleen nog steeds niet waarom alles nu ineens op offline stond... Succes.

PS soms werkt het koppelen van de apparaten beter via IOS dan via Android, moet natuurlijk wel de beschikking hebben over 2 verschillende mobiele telefoons;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achteraf
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-03 20:46
Ik had water in de "sirenebak", dus geleegd en gedroogd. Geen idee hoe dat water zich daarin heeft verzameld, want de sirene hangt onder een afdak.

Na het weer in elkaar zetten van de behuizing kreeg ik een ARM ERROR. Het bleek uiteindelijk te liggen aan het veertje van de vandalisme schakelaar. Door het witte kapje in de behuizing te verwijderen kreeg ik toegang tot het veertje. Het veertje is vrij eenvoudig te verwijderen. Ik heb hem een beetje verder gebogen, zodat bij sluiting van de behuizing de vandalisme schakelaar weer goed aangedrukt wordt.
Pagina: 1