CashbackXL - Coolblue ontkent samenwerking

Pagina: 1
Acties:
  • 1.409 views

• Slaveofthewave
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-03 14:29
Onlangs bestelde ik iets via cashbackXl bij Coolblue
op de cashbackXl site staat er dat de cashback goedgekeurd is
alhoewel het 4% is ipv 8, maar goed...

Coolblue ontkent connecties met CashbackXL of welke andere site dan ook
Maar cashbackXl deelt geen gratis geld uit lijkt me
hoe zit dit, iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:58
En wat zegt CashbackXL ?

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:31
Wat verwacht je van coolblue dan ? Als ik de website van cashbackxl bekijk gaat alles via hun (als je alle stappen volgt)

Als je op hun: Hoe werkt het pagina had gekeken zie je hoe ze aan het geld komen.

https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het

Jij klikt via cashback door naar de website (coolblue) in jou geval. Coolblue betaald de websites waar ze wat wat aan verdienen doormiddel van click cashback krijgt commisie over jouw aankoop. Jij krijgt een percentage daar van terug klaar!

[ Voor 67% gewijzigd door HKLM_ op 28-12-2017 20:15 ]

Cloud ☁️

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:46
Simpel: een tussenpartij/bemiddelaar. Winkels gaan niet zelf al die partners zoeken, dat besteed je uit.

Zo werkt affiliate marketing nu eenmaal. Gooi die term eens door Google.
Een affiliate-programma start je (uitzonderingen daar gelaten) op bij een affiliate-netwerk. De grootste netwerken in Nederland zijn Zanox, Daisycon en Tradetracker.
Zet de web inspector in je browser eens aan op het 'network'-tabblad en kijk eens wat er gebeurt als je op de link van CashbackXL klikt. Ongetwijfeld ga je eerst langs één van die affiliatenetwerken voor je bij coolblue.nl uitkomt.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Wat heb je zelf al gevonden en wat zei CashbackXL toen je ze dit vroeg? Op Tweakers verwachten we meer inzet dan dat je nu getoond hebt. Tevens is er al een algemeen cashbacktopic, waarin algemene ervaringen en vragen aan bod komen; Ervaringen met cashbacksites.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.