Ik zoek (voor iemand anders) advies vanwege het aan vervanging toe zijn van de huidige laptop advies voor een nieuw systeem.
Ik de praktijk wordt de laptop het gehele jaar door op 1 plek gebruikt en is er dus weinig reden om opnieuw een laptop aan te schaffen. Ik zat zelf aan een NUC te denken aangezien deze weinig ruimte in beslag neemt (ik wil hem achter op het scherm vastmaken) en toch snel zijn.
Het gebruik vereist weinig kracht, maar ik zet graag iets toekomstproofs in elkaar.
Nu heb ik zelf de volgende setup samengesteld voor het volgende doel:
- basaal internet / email
- sporadisch tekstverwerken
- spotify ed
De PC komt op een klein tafeltje te staan dus het liefst maak ik hem vast. Zat zelf aan 2 klemmen te denken, of zijn monitoren beschikbaar die hier een speciale voet voor hebben?
Wat vinden jullie van mijn setup?
adviezen voor andere / betere componenten?
Hoe kan ik het ontbreken van boxen het beste opvangen? het liefst heb ik geen losse boxen op de tafel erbij. Ingebouwde boxen van een (ander) scherm gebruiken (bv pricewatch: Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart )
Ik de praktijk wordt de laptop het gehele jaar door op 1 plek gebruikt en is er dus weinig reden om opnieuw een laptop aan te schaffen. Ik zat zelf aan een NUC te denken aangezien deze weinig ruimte in beslag neemt (ik wil hem achter op het scherm vastmaken) en toch snel zijn.
Het gebruik vereist weinig kracht, maar ik zet graag iets toekomstproofs in elkaar.
Nu heb ik zelf de volgende setup samengesteld voor het volgende doel:
- basaal internet / email
- sporadisch tekstverwerken
- spotify ed
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel NUC NUC7i5BNK | € 332,- | € 332,- |
| 1 | BenQ GW2270H Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Crucial CT8G4SFS824A | € 81,05 | € 81,05 |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 250GB | € 96,18 | € 96,18 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 608,23 | |
De PC komt op een klein tafeltje te staan dus het liefst maak ik hem vast. Zat zelf aan 2 klemmen te denken, of zijn monitoren beschikbaar die hier een speciale voet voor hebben?
Wat vinden jullie van mijn setup?
adviezen voor andere / betere componenten?
Hoe kan ik het ontbreken van boxen het beste opvangen? het liefst heb ik geen losse boxen op de tafel erbij. Ingebouwde boxen van een (ander) scherm gebruiken (bv pricewatch: Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart )
[ Voor 8% gewijzigd door Justin_ op 28-12-2017 18:46 ]