Na een voedingsprobleem heb ik deze vervangen en alles weer aangesloten zoals het was. Nu wil windows 10 niet meer opstarten, ik blijf in het zwarte scherm waar het vraagt om een boot-cd. In dit scherm geeft windows aan nieuwe/andere hardware te hebben gedetecteerd (niet waar) en de benodigde software niet te kunnen vinden.
Windows is geïnstalleerd op de C-schijf, een SSD. Verder heb ik een gewone HD. Nogmaals, ik heb niets aangepast, enkel alle voedingskabels vervangen.
De manier waarop ik nu opstart: Bij het gigabyte startscherm=>f12=>boot from SSD en daarna doet deze het pas.
...
Windows 10.
...
Wat ik al heb geprobeerd:
In bios de bootsequence aangepast en de SSD op 1 gezet. Ik wist dat niet zou uitmaken omdat dit eerder ook geen problemen gaf.
...
Beetje radeloos nu
Windows is geïnstalleerd op de C-schijf, een SSD. Verder heb ik een gewone HD. Nogmaals, ik heb niets aangepast, enkel alle voedingskabels vervangen.
De manier waarop ik nu opstart: Bij het gigabyte startscherm=>f12=>boot from SSD en daarna doet deze het pas.
...
Windows 10.
...
Wat ik al heb geprobeerd:
In bios de bootsequence aangepast en de SSD op 1 gezet. Ik wist dat niet zou uitmaken omdat dit eerder ook geen problemen gaf.
...
Beetje radeloos nu