Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Philips OLED of Sony XD9005 / XD80

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• monta
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 27-05-2018
Mijn vraag
Ben aan het kijken voor een nieuwe televisiue kan een philips oled 9002 kopen met fikse korting voor 600 euro beneden de winkelprijs of een sony met 200 euro cashback geen oled de xd90 of xd 80
beide bekeken in de winkel en zien er beide perfect uit. OLED mooie kleuren sony prachtig beeld met bewegingen.
Lees op internet nadelen philips oled dat ambilight een balk op plafond geeft en spiegeling heel erg is maar ik weet niet of dat mij gaat storen bovendien kan ambilight ook uit.
Geeft oled problemen met snelle beelden? de prijs is echter wel erg laag dus is dit wel een buitenkansje..
Sony bekeken zwart weergave is wel minder dan bij oled philips maar toch wel prachtig beeld.
wat zouden jullie doen.?

...

Relevante software en hardware die ik gebruik

...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
modellen bekeken. LG oled te duur. Andere LG lang niet zo mooi beeld als philips of Sony. Samsung Qled vind ik nepp lang niet zo mooi als de philips of sony.

monta

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:32

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies, dus verhuizing naar CEA.

Tevens het verzoek om de types even te linken naar bijvoorbeeld de Pricewatch, dat geeft meer een idee dan alleen een type. Tevens leest, op één of andere manier, de huidige vorm van de TS niet lekker door de vele enters en het niet consequent gebruiken van hoofdletters.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True