UPDATE
Ik heb de ASUS A7A266 terug gebracht en daarvoor in de plaats een MSI K7T266 Pro gekocht
De Matrox is ook terug bij de winkel en die is omgeruild voor een ASUS V7700 32MB DDR

. Rare omruil opzich.
Ik haal nu in 3DMark2001
2945 3D marks, ik moet eigenlijk 2000 nog doen want die had ik oorspronkelijk gebruikt. Iig klinkt dit al een stuk beter.
Nou vraag ik me alleen af of de boel optimaal draait, want dit MSI bordje heeft een gare BIOS IMHO. Ik ben ASUS biosjes gewend, ik vind deze maar super-mega-irritant vergeleken met voorgenoemde.
1. [problem]
In begin stond me geheugen op 200MHz terwijl de CPU wel op 133MHz FSB stond. Maar bleek dat ik iets moest instellen bij blatiebla vage gedoe, en nu staat tijdens het opstarten idd 266MHz maar volgens 3D Mark draait de boel op 133MHz. Ik snap er ff niks meer van, ik zal zometeen ook nog ff SiSoft Sandra erbij halen en kijken of er hier iets niet in de haak is.
1. [solution]
Hij draait toch wel op 2x133 dus niks aan de hand.
2. [problem]
Verder kan ik geen nieuwe BIOS vinden voor deze videokaart. Niet dat dat nodig is, maar ik heb bij een ouwere ASUS kaart de Sideband aan kunnen zetten tijdens het flashen. Dus misschien dat iemand weet of dat ook op een andere manier aan te zetten is.
3. [problem]
Oh ja, en waarom kan ik in 3DMark2001 geen FSAA aanzetten, volgens de drivers wordt dit lang en breed ondersteunt, ik kan zelfs in het control panel instellen welke FSAA mode ik wil.
3. [solution]
De ASUS drivers werken niet lekker ofzo, maar de Detonator drivers wel.
Gaarne...
[edit]
Eindelijk na 4 keer mislukt downloaden de Detonator 12.41 driver binnen. Me
resultaat is weer net ietsje omhoog gegaan
Nu 3063 3D marks.
[edit2]
Yowzah, check this.
3DMark 2000
6975 3D marks