robbiestone.nl
Worden cookies automatisch verwijderd (log je bijvoorbeeld bij andere websites ook automatisch uit / moet je opnieuw inloggen)?
Goed bezig, @F_J_K!
[ Voor 6% gewijzigd door Meg op 28-12-2017 14:02 ]
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Heb je ergens een snelkoppeling gezet? Stel dan de door jou gebruikte browser in dat cookies bewaard blijven. En stel in Gmail zonodig (ik kan me de instelling niet herinneren) in dat de sessie wordt bewaard.
Oeps, ik zeg hetzelfde als hierboven.
[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 28-12-2017 13:59 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
robbiestone.nl
* Meg volgt het niet...robbiestone schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:49:
Ik klik eerst snelkoppeling gmail, dan inloggen, emailadres en wachtwoord onthoud hij wel, dan moet ik weer klikken voor gebruikersnaam ( mailadres) en dan nog een keer het onthouden wachtwoord aanklikken. Dus totaal 4 x klikken om gmail te openen.
Worden cookies e.d. niet verwijderd als je de browser sluit? Wat gebeurd als je zelf naar https://www.gmail.com door het in je adresbalk te typen?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Ook bij facebook moet ik steeds opnieuw inloggen.
robbiestone.nl
Dan zal je wel een keer moeten inloggen e.d. maar daarna zou die het normaliter weer moeten doen.
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Heb je misschien ook geen extenties die problemen geven erop staan?
[ Voor 16% gewijzigd door Meg op 29-12-2017 17:18 ]