Beste Allemaal,
Ik ben op zoek naar iemand die *snip*
Ik ben op zoek naar iemand die *snip*
[ Voor 105% gewijzigd door RobIII op 28-12-2017 11:47 ]
[ Voor 105% gewijzigd door RobIII op 28-12-2017 11:47 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Bovenaan staat een knopje 'Raporteer', waarmee je de moderators op de hoogte kan stellencarstenvwillige schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:32:
Dank.
Helaas kan ik niet het topic verwijderen.
is het het omzeilen van beveiliging, of het aantonen dat de beveiliging niet adequaat is (nog waardevoller dan alleen omzeilene) :-)McKaamos schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:31:
Wat @MAX3400 zegt. Vragen naar iemand die iets voor je wil doen, doe je in de Vraag&Aanbod sectie. Daar is ook een mogelijkheid om te vragen om dienstverlening.
Daarnaast zitten Captcha's niet voor niks op bepaalde pagina's/websites. Het lijkt me niet de bedoeling om ze te gaan omzeilen. En daarmee gaat je vraag dus ook tegen de policy van Tweakers in omdat je vraagt naar het omzeilen van beveiligiing.
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Dat is een heel ander vraagstukKeiichi schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:34:
[...]
is het het omzeilen van beveiliging, of het aantonen dat de beveiliging niet adequaat is (nog waardevoller dan alleen omzeilene) :-)
Het is niet alsof ik mijn echte naam in het spel gebruik ::)Joep schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:40:
Het lijkt in dit geval om een browsergame te gaan. Nogal lame om daar in te willen cheaten. En niet slim om dit te vragen met je volledige naam als profielnaam.
Nee maar professioneel is anders; kunnen je collega's niet helpen met programmeren?carstenvwillige schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:41:
[...]
Het is niet alsof ik mijn echte naam in het spel gebruik ::)
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Of je gaat zelf leren programmeren. Leer je ook nog iets nuttigsMAX3400 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:44:
[...]
Nee maar professioneel is anders; kunnen je collega's niet helpen met programmeren?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq