Captcha decrypten

Pagina: 1
Acties:
  • 617 views

Onderwerpen

Vraag

• Bloodbad
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 11:30
Beste Allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die *snip*

[ Voor 105% gewijzigd door RobIII op 28-12-2017 11:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Wat @MAX3400 zegt. Vragen naar iemand die iets voor je wil doen, doe je in de Vraag&Aanbod sectie. Daar is ook een mogelijkheid om te vragen om dienstverlening.

Daarnaast zitten Captcha's niet voor niks op bepaalde pagina's/websites. Het lijkt me niet de bedoeling om ze te gaan omzeilen. En daarmee gaat je vraag dus ook tegen de policy van Tweakers in omdat je vraagt naar het omzeilen van beveiligiing.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Bloodbad
Dank.
Helaas kan ik niet het topic verwijderen.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

carstenvwillige schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:32:
Dank.
Helaas kan ik niet het topic verwijderen.
Bovenaan staat een knopje 'Raporteer', waarmee je de moderators op de hoogte kan stellen :)

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 20:20
McKaamos schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:31:
Wat @MAX3400 zegt. Vragen naar iemand die iets voor je wil doen, doe je in de Vraag&Aanbod sectie. Daar is ook een mogelijkheid om te vragen om dienstverlening.

Daarnaast zitten Captcha's niet voor niks op bepaalde pagina's/websites. Het lijkt me niet de bedoeling om ze te gaan omzeilen. En daarmee gaat je vraag dus ook tegen de policy van Tweakers in omdat je vraagt naar het omzeilen van beveiligiing.
is het het omzeilen van beveiliging, of het aantonen dat de beveiliging niet adequaat is (nog waardevoller dan alleen omzeilene) :-)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Keiichi schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:34:
[...]

is het het omzeilen van beveiliging, of het aantonen dat de beveiliging niet adequaat is (nog waardevoller dan alleen omzeilene) :-)
Dat is een heel ander vraagstuk ;)
Ook als beveiliging niet adequaat is, is het omzeilen er van (hoe gemakkelijk ook) nogsteeds omzeilen en dus in essentie fout, tenzij je daar specifiek opdracht voor hebt van de eigenaar.

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:31
Het lijkt in dit geval om een browsergame te gaan. Nogal lame om daar in te willen cheaten. En niet slim om dit te vragen met je volledige naam als profielnaam.

• Bloodbad
Joep schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:40:
Het lijkt in dit geval om een browsergame te gaan. Nogal lame om daar in te willen cheaten. En niet slim om dit te vragen met je volledige naam als profielnaam.
Het is niet alsof ik mijn echte naam in het spel gebruik ::)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

carstenvwillige schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:41:
[...]

Het is niet alsof ik mijn echte naam in het spel gebruik ::)
Nee maar professioneel is anders; kunnen je collega's niet helpen met programmeren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

MAX3400 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:44:
[...]

Nee maar professioneel is anders; kunnen je collega's niet helpen met programmeren?
Of je gaat zelf leren programmeren. Leer je ook nog iets nuttigs :)
Lekker met Selenium en Python ofzo, of een willekeurige andere taal die werkt icm Selenium, zoals Java of C#.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:20

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Naast dat je opzoek bent naar een dienst (dat hoort in Vraag & Aanbod) wil je ook nog eens een beveiliging omzeilen en daarn kunnen we op het forum geen ondersteuning aan bieden.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.