Weet iemand of the TP-cast wireless VR kit ook compatible is met Microsoft Mixer Reality headsets? En dan specifiek de Samsung Odyssey?
Vraag
Alle reacties
https://www.tpcastvr.com/support -> Vive & RIFT... Of je kan een bericht achterlaten voor de klantenservice.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb de vraag ook gesteld aan support. Daarover zal ik berichten indien ik antwoord krijg.
Zou het ook mogelijk zijn zoiets zelf in elkaar te zetten met behulp van een
*Wireless HDMI
De Odyssey heeft 2 displays van 1440x1600. Dat is in totaal meer dan 1080p. Meeste converters doen max 1080p. Heeft iemand ervaring met een low latency converter die zou kunnen werken?
*Wireless USB3
Zou dit kunnen m.b.t latency?
*Battery pack
Een willekeurige high capacity powerbank? Letten op juiste voltages voor HDMI receiver en USB receiver.
*Wireless HDMI
De Odyssey heeft 2 displays van 1440x1600. Dat is in totaal meer dan 1080p. Meeste converters doen max 1080p. Heeft iemand ervaring met een low latency converter die zou kunnen werken?
*Wireless USB3
*Battery pack
Een willekeurige high capacity powerbank? Letten op juiste voltages voor HDMI receiver en USB receiver.
Niemand kan deze vragen voor je beantwoorden. Vooralsnog lijkt de TPCast toestel specifiek te zijn. De TPCast voor de Vive is ook nét iets anders dan die voor de Vive. Wat heb je zelf al in een Google of Youtube-search gevonden?Quinger schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:59:
Ik heb de vraag ook gesteld aan support. Daarover zal ik berichten indien ik antwoord krijg.
*Wireless HDMI
*Wireless USB3
*Battery pack
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x