Toon posts:

Opzoek naar budget gaming pc, advies gevraagt !

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb zelf bijna helemaal geen verstand van computers dus daarom vraag ik hier om jullie advies..

Ik ben opzoek naar een gaming pc om counter strike global offensive op te spelen rond de 100/200fps op laag/gemiddelde settings..

Mijn budget ligt tussen de 400/600 euro en het liefst wil ik een compleet systeem kopen want pc's bouwen heb ik ook geen verstand van.. En met officiele windows versie zodat ik daar geen problemen mee krijg.. Monitor, toetsenbord and muis heb ik zelf al !

Ik hoop dat dit mogelijk is om te krijgen voor die prijs !

Alvast heel erg bedankt voor jullie advies ;)

Jarno.

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:45
Waarom wil je specifiek op 100/200 fps? Daarnaast wat voor monitor gebruik je? ( om het effect van de 200 fps te kunnen 'ervaren'.)

En daarnaast ontwijk de kant en klare systemen. Beste kan je door een winkel de PC in elkaar zetten waar je de spullen koopt. Mocht je het echt zelf niet willen/kunnen. Alternatie doet dit bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
corporalnl schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:06:
Waarom wil je specifiek op 100/200 fps? Daarnaast wat voor monitor gebruik je? ( om het effect van de 200 fps te kunnen 'ervaren'.)

En daarnaast ontwijk de kant en klare systemen. Beste kan je door een winkel de PC in elkaar zetten waar je de spullen koopt. Mocht je het echt zelf niet willen/kunnen. Alternatie doet dit bijvoorbeeld.
Ah dat is wel een mogelijkheid dan als de winkel het zelf in elkaar kan zetten.. Waarom complete systemen ontwijken ?
Uhm.. op dit moment speel ik op 60/80 fps en dat loopt vaak toch niet zo smooth als ik zou willen.. En zelfs in deathmatch servers is het niet te spelen want dan heb ik rond de 30fps..
Mijn monitor is van ACER is wel al wat ouder.. weet niet precies welke, er staat op AL1706

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Graag opnieuw in Desktop Aankoopadvies met DAA beleid in het achterhoofd. Met volledige informatie en een eerste opzetje dus :).

Dit topic is gesloten.