BDS 280, schakelt steeds ongewenst over op bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fluz
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 20:45
Mijn Harman Kardon BDS 280 is met hdmi/arc aangesloten op mijn tv. Met plezier al een ruime tijd gebruikt om mijn tv geluid weer te geven. Sinds enige tijd lukt dit niet meer omdat de BDS dan overschakelt op de bluetooth stand. Hij ontvangt en connecteerd met een BT device (met de naam " unknown"). Met de AB kan ik hem dan weer terugzetten naar tv weergave, maar binnen een paar seconden springt hij dan weer over naar BT. In huis alle devices incl. PC's de BT uitgezet of de koppeling met de BDS verbroken en tevens contact met de buurman gehad. Die was ook niet gekoppeld. Hoe los ik dit op, op de BDS kan ik niet vinden hoe ik de BT ontvangst uit zet, wat tijdens een film erg prettig zou zijn. Als de BDS met de BT device connecteerd wordt er niets afgespeeld en is er dus geen geluid. De bron was anders een stuk makkelijker te detecteren.
Iemand een oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanvanKorven
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-07-2018
In je Harman Kardon settings kun je het automatisch connecten met Bluetooth uitzetten.
Ik had hetzelfde probleem, maar is nu opgelost.
Via Home, naar Settings en daar zit het ergens verstopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1322606

Goedemorgen,

Heb hetzelfde probleem met mijn Hrman Kardon BDS280. Springt heel vaak ongewenst op bluetooth.
Kan bij home , instellingen niet vinden waar ik de bluetooth kan uitzetten....
Natuurlijk kan ik op d afstandsbediening de bluetooth uitzetten maar komt na een paar minuten weer terug.
Hoe kan ik definitief mijn bluetooth uitzetten ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluz
Het is mij niet gelukt om de BT uit te zetten. Ik heb gelukkig wel de bron gevonden die steeds de BT over nam en daarmee mijn probleem opgelost. Blijft raar dat BT altijd aan is gebruik ik zelf bijna nooit op mijn HK BDS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanPeper
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-07-2020
Had hier ook tijden last van, gelukkig kan ik nu zeggen, last van gehad.
Oplossing: -> "Home" -> "Instellingen" -> "Systeem" -> "Auto Afspelen" -> "Gedeactiveerd".
"Externe DLNA, Bluetooth en Wi-Fi weergavebronnen toestaan de huidige bron te onderbreken en te beginnen met afspelen".

Als je dit hebt ingesteld ben je er eindelijk vanaf! Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluz
Bedankt Jan, ga het gelijk proberen.
Pagina: 1