Hallo,
Ik ben bezig een homecinema 5.1 setje samen te stellen voor in de huiskamer. Huiskamer is 6 bij 5 meter en de hoogte is 4 meter.
Enkele beperkingen:
- Versterker mag niet te groot zijn (TV meubel, pas gekocht door mijn vrouw en dat gaat echt niet weg, is de diepte daarvan maar 37 cm, hoogte en breedte geen probleem).
- Achterluidsprekers moeten draadloos zijn (omdat ik geen mogelijkheid heb om luidsprekersnoer netjes weg te werken).
Wat ik op het oog heb:
- HEOS AVR 5.1-kanaals AV receiver
- Voor: 2x Bowers & Wilkins 704 S2 of de 703 S2 vloerstaande luidsprekers
- Midden: 1x Bowers & Wilkins HTM72, een compacte center luidspreker
- Achter: 2x Denon Heos 3 luidsprekers
Ik heb wel vraagtekens of de HEOS AVR krachtig genoeg is om bovenstaande Bowers & Wilkins 704 S2 of de 703 S2 aan te sturen.
Specs: HEOS AVR
- Power Output (8 ohm, 20 Hz - 20 kHz, 0.1% 2ch Drive) = 50 W
- Power Output (4 ohm, 20 Hz - 20 kHz, 0.1% 2ch Drive) = 100 W
Specs: Bowers & Wilkins 704 S2
- Aanbevolen versterkervermogen: 30 W - 150W bij 8 Ω bij niet-vervormd programma
Specs: Bowers & Wilkins 703 S2
- Aanbevolen versterkervermogen: 30 W - 200W bij 8 Ω bij niet-vervormd programma
Alle tips zijn welkom om dit homecinema 5.1 systeem te optimaliseren.
Ik ben bezig een homecinema 5.1 setje samen te stellen voor in de huiskamer. Huiskamer is 6 bij 5 meter en de hoogte is 4 meter.
Enkele beperkingen:
- Versterker mag niet te groot zijn (TV meubel, pas gekocht door mijn vrouw en dat gaat echt niet weg, is de diepte daarvan maar 37 cm, hoogte en breedte geen probleem).
- Achterluidsprekers moeten draadloos zijn (omdat ik geen mogelijkheid heb om luidsprekersnoer netjes weg te werken).
Wat ik op het oog heb:
- HEOS AVR 5.1-kanaals AV receiver
- Voor: 2x Bowers & Wilkins 704 S2 of de 703 S2 vloerstaande luidsprekers
- Midden: 1x Bowers & Wilkins HTM72, een compacte center luidspreker
- Achter: 2x Denon Heos 3 luidsprekers
Ik heb wel vraagtekens of de HEOS AVR krachtig genoeg is om bovenstaande Bowers & Wilkins 704 S2 of de 703 S2 aan te sturen.
Specs: HEOS AVR
- Power Output (8 ohm, 20 Hz - 20 kHz, 0.1% 2ch Drive) = 50 W
- Power Output (4 ohm, 20 Hz - 20 kHz, 0.1% 2ch Drive) = 100 W
Specs: Bowers & Wilkins 704 S2
- Aanbevolen versterkervermogen: 30 W - 150W bij 8 Ω bij niet-vervormd programma
Specs: Bowers & Wilkins 703 S2
- Aanbevolen versterkervermogen: 30 W - 200W bij 8 Ω bij niet-vervormd programma
Alle tips zijn welkom om dit homecinema 5.1 systeem te optimaliseren.