Toon posts:

Waar kun je echte XRP coins vertrouwd kopen middels IDEAL

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Wil graag XRP's kopen, echter zie alleen maar negatieve reacties bij kraken/bitstamp ed.
Litebit accepteert geen nieuwe klanten op dit moment.
Is er nog een Nederlandse exchange waar je betrouwbaar XRP, Zcash ed. kunt kopen (ideal) zoals bij btcdirect.eu?

Groet Ronald

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB83
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-09 14:04
ETH of BTC naar Binance.com sturen en daar kan je ze eenvoudig kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Beide kunnen bij Litebit.eu via iDEAL.

[ Voor 4% gewijzigd door Navi op 27-12-2017 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
Navi schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:48:
Beide kunnen bij Litebit.eu via iDEAL.
Zoals de TS al vermeld heeft, Litebit accepteert geen nieuwe klanten op het moment...

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 09:25
Bij Bitonic kan je Bitcoins kopen en die omruilen voor XRP of welke coin je wilt op een exchange. Op dit moment is er geen andere mogelijkheid tenzij je SEPA overboekingen doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BTC of ETH kopen bij anycoindirect.eu en meteen op een exchange (zoals Binance) zetten wanneer je het koopt. Bij Binance kan je dan BTC of ETH ruilen voor andere (alt)coins, waaronder XRP.

• Stefan S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-07-2022
Binance / Bitfinex :-)

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 20:58
Bitfinex accepteert op dit moment geen nieuwe accounts...

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bitstamp verpatst ze ook maar die staan weer geen withdrawls toe op t moment. :+ Het is een enorme rotzooi en chaos op al die exchanges.

Ben er ook nog altijd naar op zoek. Als er een Tweaker is die ze verkoopt... :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• siteoptimo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-07 00:16
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:22:
BTC of ETH kopen bij anycoindirect.eu en meteen op een exchange (zoals Binance) zetten wanneer je het koopt. Bij Binance kan je dan BTC of ETH ruilen voor andere (alt)coins, waaronder XRP.
Helaas, ook Anycoindirect staat geen nieuwe accounts meer toe.

• Stefan S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-07-2022
WhatsappHack schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:23:
Bitstamp verpatst ze ook maar die staan weer geen withdrawls toe op t moment. :+ Het is een enorme rotzooi en chaos op al die exchanges.

Ben er ook nog altijd naar op zoek. Als er een Tweaker is die ze verkoopt... :P
ik kan ze kopen en evt naar je XRP / IOTA wallet sturen ( of wat voor coin je wilt ) . bitfinex prijs + 5% :P

[ Voor 4% gewijzigd door Stefan S op 28-12-2017 16:11 ]

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:00
Gewoon via sepa geld overmaken naar Kraken dan staat het er de volgende werkdag op.. De zaken waar je via Ideal kan betalen betaal je ook een flinke marge...

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:10
Bij Bitonic.nl met ideal wat btc halen. Op bittrex account aanmaken en daar je btc naartoe sturen. Dan omzetten naar xrp. Done!

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
is het ook mogelijk om op gatehub xrp te kopen als je geld stort (nadat het account eindelijk geverifieerd is).

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik heb totaal geen problemen met Kraken, ja het is soms traag, ja soms moet je even opnieuw proberen na een halfuur of dergelijks. Maar betalingen gaan goed, zeker om coins te kopen kan ik het wel aanbevelen, uitbetaling is bij mij overigens ook nog nooit fout gegaan.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
kun je zonder verificatie van binance btc/eth (als je dat via anycoindirect oid hebt gekocht en verstuurd naar binance) naar gatehub sturen en dan op gatehub inruilen voor xrp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:36
Bitonic.nl, omzetten met Shapeshift.io. Voor Bitonic moet je je identificeren maar dat zal geen probleem worden. Bitonic is de snelste en makkelijkste manier om Bitcoin te kopen en verkopen. Ze rekenen fees, maar ik vind het wel erg prettig werken.

Je kan ook een account maken op exchanges die hierboven genoemd zijn (Binance, Bitfenix, Kraken) - wat als je serieus wil handelen in crypto wellicht sowieso aan te raden is. Je kan daarnaar geld overmaken middels een SEPA transactie, of eveneens met Bitonic Bitcoin storten.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:55
Kraken

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:12

Typhone

Who Dares Wins

*knip niet serieuze/constructieve/toegestane reactie*

[ Voor 92% gewijzigd door Rukapul op 29-12-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:37
Vroeg inloggen bij LiteBit ;-). Vanochtend kwam onze dochter om 5:00 voor de fles. Toen maar eens gekeken of er nog XRP te koop was bij LiteBit. Zowaar 27k XRP beschikbaar. Gelijk maar mijn slag geslagen. :-)

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Pagina: 1