Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Italioboy
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 16:20
Voor mijn nieuwe gameroom zoek ik dus een televisie. Voornamelijk voor shooters en racegames via de PS4 vanuit de Playseat. De afstand tot de muur is 2.5 meter. Vandaar dat ik twijfel over de maat.

Ik zoek een?
TV in 43 of 49 / 50 inch, ik laat me graag adviseren. TV met lage input lag in wenselijk.

Wat is je budget?
Maximaal 600 euro, minder mag.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te gamen en films te kijken

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Philips 50PUS6162 Zwart
Want goede prijs momenteel bij de Makro > 480 euro. 43 inch modellen mij niet echt in verdiept. Zie deze pricewatch: Sony KD-43XE7096 Zwart en deze pricewatch: LG 43UJ635V Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
De keus tussen 43 en 49 of 50 inch. Is het niet dat ik met 2.5 meter te dicht op het scherm zit voor 49 of 50 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:02

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heel simpel, als je wilt racen kan het niet gauw groot genoeg, maar dat is wel volledig afhankelijk van de afstand tot het scherm. Dus; hoe dichtbij kun je komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Italioboy
In principe kan in met m'n neus tegen de muur aan gaan zitten. Alleen ik vraag me af of een 50 inch echt nodig is en of ik niet beter af ben met een wat meer "high end" 43 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:35
tJa hoeveel trek je je aan van wat mensen (en vooral jijzelf) vinden van een asociaal grote Tv als ze binnenkomen,
Zelf trek ik me daar wel wat van aan, wil niet dat mijn kamer voornamelijk de Tv is. Anders is het als je kamer 8 bij 6 meter is (daar kan zelfs 65 inch prima), maar dat heb ik althans niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Italioboy
De Tv zal niet in de woonkamer staat, maar op zolder. Ga maar eens a4tjes aan elkaar plakken voor het zien van de grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxxxx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-09 21:22
Een Beamer op een witte muur dan geen goede oplossing? Kan je namelijk zelf de grootte van het beeld instellen.
Pagina: 1