Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

JBL Pulse 3 als lavalamp gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Joshoon
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 27-02 18:21

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Topicstarter
Ik heb zojuist een JBL Pulse 3 gekocht en vind de licht functie ontzettend mooi!
Nu wil ik hem ook graag als lamp-only gebruiken, echter is mij nu de vraag of dit verstandig is of niet.

Ik heb hierbij 2 opties.
1. Enkele uren per dag op batterij aan laten staan, mijn technische kant zegt dan dat de batterij op den duur dan sneller slijt.
2. Aansluiten via USB terwijl ik hem alleen als lamp gebruik. Nadeel hierbij kan zijn dat hij steeds gaat druppel laden, en ik weet niet of dit veel nadelige effecten heeft.

Ik ben erg benieuwd wat jullie hier van denken, en anders bel ik JBL morgen gewoon even.

Alle reacties

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Topicstarter
Zojuist met JBL zelf gesproken.
Wordt aangeraden om zo veel mogelijk op batterij te werken, omdat JBL bij constant opladen spreekt over een luie batterij en overladen.
Tevens gaf hij mij aan dat het het beste is om hem tussen de 20 en 90% te houden.

• honey
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 27-03 09:07

Bij mij gaven ze aan om zoveel mogelijk aan de kabel te houden, omdat de accu stopt met laden als het 100% is en je hiermee de accu bespaart.

Opladen ontladen zou slechter zijn.

Blijkbaar weet JBL het ook niet. |:(

Specs van pc

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Topicstarter
honey schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:51:

Bij mij gaven ze aan om zoveel mogelijk aan de kabel te houden, omdat de accu stopt met laden als het 100% is en je hiermee de accu bespaart.

Opladen ontladen zou slechter zijn.

Blijkbaar weet JBL het ook niet. |:(
Ha!
Precies het tegenovergestelde dus 8)7

Joshoon wijzigde deze reactie 06-10-2018 14:31 (19%)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True