Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Redsaw66
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik heb zojuist dit topic doorgelezen maar ben niet tot een goed resultaat gekomen: GB2488HSU-B2 driver

Ik ben in het bezit van een G-Master GB2488HSU-B2 Iiyama monitor en wil graag gebruik gaan maken van freesync. Hiervoor heb ik een RX460 aangeschaft alleen loop ik nu tegen het probleem aan dat er in de AMD Radeon Settings staat: AMD FreeSync Not supported.

Ik heb keurig netjes de drivers gedownload van Iiyama en deze geinstalleerd middels de Device Manager. Mijn Generic PnP Monitor word nu ook herkend door Device Manager als een Iiyama PLG2488H (DisplayPort). Ik heb dus ook de videokaart en monitor verbonden met een DisplayPort kabel.

https://image.prntscr.com/image/G33_DzDTRPGQYdbVNnQKtw.png

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:55

nelizmastr

Goed wies kapot

Staat Freesync ook aan in de instellingen op de monitor zelf?

I reject your reality and substitute my own

• Appie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 06-04 18:01

Appie

F1RST Racing

Volg deze stappen (zoals Neli al zei, je moet de settings op de monitor ook activeren).

https://community.amd.com/docs/DOC-1432

PSNID: AppiePils || You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• Redsaw66
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 05-04 22:22
@Appie @nelizmastr

Thx, zo makkelijk is het toch ook gewoon ;D

Helden!

• hartendief22
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09-02 20:14
ik heb de zelfde monitor maar maak gebruik van hdmi en bij mij staat freesync ook uit alleen kan het niet aan zetten heeft dat te maken met de HDMI ? en je een display kabel nodig hebt

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 27-03 07:46
freesync werkt ook met hdmi

• Zandhond
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 23-09-2019

Zandhond

Ouwe Poep

Bij deze monitor werkt Freesync niet met HDMI; dat was ook zo bij mijn Samsung monitor met RX460. Het staat trouwens ook op de productpagina van de fabricant onder de tab features http://gmaster.iiyama.com...ts/g-master-gb2488hsu-b2/

En inderdaad de stappen van Appie en Neli volgen, ik had hetzelfde problem na gebruik te maken van de displayport aansluiting 8)7
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True