Raspberry PI ophangen

Pagina: 1
Acties:
  • 767 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardogn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 12:06
Beste Forum Gebruikers,

Ik heb afgelopen tijd me verdiept in het opbouwen van een Home Assisant systeem op een PI 3.

Nu wil ik deze gaan ophangen in mijn meterkast, echter heb ik geen behuizing of iets anders in huis/gekocht om dit netjes te doen.

Kan ik de PI gewoon met schroeven aan de muur maken of zal ik echt een behuizing moeten aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bij mij bungelt hij nu al bijna een jaar aan een USB kabel in mijn meterkast zonder behuizing of wat dan ook, en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:12

TommieW

Numa numa.

Zelf vind ik het netter om een case te kopen. Kost een paar euro een je kan 'm netjes ophangen. Het belangrijkste is, denk ik, dat je voorkomt dat je het bordje kromt trekt met schroeven of kortsluiting maakt.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardogn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 12:06
TommieW schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:46:
Zelf vind ik het netter om een case te kopen. Kost een paar euro een je kan 'm netjes ophangen. Het belangrijkste is, denk ik, dat je voorkomt dat je het bordje kromt trekt met schroeven of kortsluiting maakt.
Dat is dus precies waar ik bang voor ben. Het maken van kortsluiting. Daarom was ik benieuwd of er nog mensen zijn met andere oplossingen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 13:24

Meneer iCy

swarma

Anders maak tijdelijk er 1 van karton icm lijmpistool?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zie geen fatsoenlijk vooronderzoek om je probleem mogelijk mee op te lossen. Elektronica ergens open en bloot ophangen is vragen om problemen. Daarnaast is dit meer een doe-het-zelf klusvraag als 'hoe vervang ik een lamp' dan iets dat echt met een OS te maken heeft, waar dit forum (non-Windows Operating Systems) toch voor is bedoelt. Ik kan daarom niets anders dan dit topic op slot doen.

Zoek in 't vervolg eerst goed waar je topic hoort alvorens er eentje te openen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.