Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mutsop
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 30-11-2018
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk zou de pc gebruikt worden voor 3D rendering (hoe meer threads, hoe beter) en after effects. Gaming is bijzaak maar gezien de onderdelen denk ik niet dat dit zo een probleem zou zijn. Softwares die gebruikt worden zijn 3DS Max en Maya, voor after effect Photoshop. Sommige fotobestanden kunnen wel tot 200mb gaan

Wat mag het systeem gaan kosten?
Hier staat niet echt een limiet op

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Via een Duitse website, die ook de compatibiliteit nagaat, heb ik volgende lijst samengesteld. Graag had ik hiervoor uw mening. Prijs maakt in dit opzicht niet uit, maar mss hebben jullie wel tips over uitbreidingsmogelijkheden of betere onderdelen. Enkel over de grafische kaart heb ik nog mijn twijfels...

https://de.pcpartpicker.com/list/jzbj8K

• AMDRadeon
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 24-01-2018
Als budget toch niet uitmaakt, waarom niet het volgende erin:

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung 960 EVO 500GB€ 214,90€ 214,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 214,90

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True