ik heb de film shrek gedownload (divX) ik heb de divx plugin wel. Bij anders divX films doet hij het wel gewoon maar bij shrek hoor ik alleen het geluid en ik heb geen beeld:( hoe kan dit???
Onbekende codec. Probeer eens een nieuwere player te downloaden, compleet met nieuwere codecs...
hmmzz okay
heb je een voorstel welke player??
en zo jah waar??
bij download.com is geen ruk te vinden namelijk
heb je een voorstel welke player??
en zo jah waar??
bij download.com is geen ruk te vinden namelijk
GDivXPlayer werkt meestal prima... Je kunt ook de nieuwste codecs van de microsoft site halen...
Waarschijnlijk SMR of AngelPotion codec.
Kijk ff bij www.divx-digest.com
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
site doet het primaOp donderdag 12 juli 2001 10:57 schreef GarBaGe het volgende:
Waarschijnlijk SMR of AngelPotion codec.
codec downloaden doet het niet:(
Installeer Kristal Studio DivX Codecs Pack V4.3.3 ff: http://www.ksdivx.cjb.net/ grote kans dat hij het dan wel goed doet.
cool thxOp donderdag 12 juli 2001 17:06 schreef LeonT het volgende:
Installeer Kristal Studio DivX Codecs Pack V4.3.3 ff: http://www.ksdivx.cjb.net/ grote kans dat hij het dan wel goed doet.
hij doet het
thanks!
Je hebt de trailer gedownload bedoel je.. Want de film is illegaal wejenog, en dat mag hier niet.. En uiteraard zou jij nooit illegale dingen doen toch?
jah dat bedoel ik
trailer, film hetzelfde

ik moet de film gewoon zien in de bios ik hoef hem niet eens op cd das kut:D
trailer, film hetzelfde
ik moet de film gewoon zien in de bios ik hoef hem niet eens op cd das kut:D
Door ook eens een beetje zelf te gaan zoeken op 'combinatie van filters' bijvoorbeeld, je eerste probleem had ik ook binnen 10 sec. op gezocht.
[topic=93345]
[topic=88337]
[topic=93345]
[topic=88337]
jah sorry ik ben een newbie hiero
ik probeer zo veel mogelijk zelf te doen uiteraard anders leer ik het neit en weet ik het de volgende keer nog niet, maar weet ik veel dat er een search is , nog niet eens op gelet eigenlijk
sorry
ik zal voortaan beter opletten
ik probeer zo veel mogelijk zelf te doen uiteraard anders leer ik het neit en weet ik het de volgende keer nog niet, maar weet ik veel dat er een search is , nog niet eens op gelet eigenlijk
sorry
ik zal voortaan beter opletten
yep, ga maar lekker zoeken naar codecs... Suc6
[search=codec codecs]
[search=codec codecs]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()