Hi allen,
Ik heb een Nikon D90 en deze al geruime tijd niet gebruikt.
Voor de kerst wilde we een paar familie fotos maken en heb dus netjes de batterij opgeladen.
Toen ik fotos wilde maken merkte ik dat de zoeker erg donker was. Dit wisselde erg per foto.
1. Als ik fotos bleef schieten gingen de fotos van licht naar donker naar licht naar donker
2. steeds zelfde omgeving qua licht geschoten
3. ook als ik een andere lens erop zet blijft dit probleem.
4. als ik via LV kijk zie ik dezelfde issues ( blijven drukken en zie het beeld van licht naar donker gaan)
Ik heb al op google gekeken en zie wat mogelijke dingen - maar die hebben niet geholpen
AF palletje zit niet vast bijv.
Heb ook al een reset gedaan van de camera
Heb ook met Iso waarden zitten spelen
Helaas helpt niemand - en ben een redelijke leek nog, dus nu de weg een beetje kwijt
Wellicht dat iemand suggesties heeft voordat ik hem wegbreng ?
Merci voor de hulp alvast !
Ik heb een Nikon D90 en deze al geruime tijd niet gebruikt.
Voor de kerst wilde we een paar familie fotos maken en heb dus netjes de batterij opgeladen.
Toen ik fotos wilde maken merkte ik dat de zoeker erg donker was. Dit wisselde erg per foto.
1. Als ik fotos bleef schieten gingen de fotos van licht naar donker naar licht naar donker
2. steeds zelfde omgeving qua licht geschoten
3. ook als ik een andere lens erop zet blijft dit probleem.
4. als ik via LV kijk zie ik dezelfde issues ( blijven drukken en zie het beeld van licht naar donker gaan)
Ik heb al op google gekeken en zie wat mogelijke dingen - maar die hebben niet geholpen
AF palletje zit niet vast bijv.
Heb ook al een reset gedaan van de camera
Heb ook met Iso waarden zitten spelen
Helaas helpt niemand - en ben een redelijke leek nog, dus nu de weg een beetje kwijt
Wellicht dat iemand suggesties heeft voordat ik hem wegbreng ?
Merci voor de hulp alvast !
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld